AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Det er jo nesten bare blomkål og gulrøtter i denne "brokkoliblandingen" man får kjøpt på Rema. Anonymkode: 21dfa...05c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Det varierer litt syns jeg. Jeg har kjøpt denne blandingen og fått 50% brokkoli og 20%brokkoli...Men den er så billig at jeg bryr meg egentlig ikke. Anonymkode: c3f23...e6f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Sunt og billig. Jeg kjøper den ofte likevel. Fint tilbehør til kjøtt. Anonymkode: 21dfa...05c
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Men erfaring med Eldorado sin er at den ene siden av posen er full av gulrøtter og den andre siden er full av brokkoli, vlomkålen ligger i midten.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Men erfaring med Eldorado sin er at den ene siden av posen er full av gulrøtter og den andre siden er full av brokkoli, vlomkålen ligger i midten.Det har irritert meg grønn mang en gang. Kjipt når man bare skal bruke litt av posen, og bare får gulrøtter. Og posen er for full til at risting gjør jobben med å blande det. Hrm.. Anonymkode: 0d793...8f7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Jeg foretrekker Eldorados Bukettblanding. Der er den en fin blanding som smaker godt Anonymkode: d2320...755
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Det har irritert meg grønn mang en gang. Kjipt når man bare skal bruke litt av posen, og bare får gulrøtter. Og posen er for full til at risting gjør jobben med å blande det. Hrm.. Anonymkode: 0d793...8f7Den siste posen nå klippet jeg opp på en av langsidene og prøvde å skvise ut litt av alt, funket greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå