Gå til innhold

"Brokkoliblanding"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo nesten bare blomkål og gulrøtter i denne "brokkoliblandingen" man får kjøpt på Rema.

Anonymkode: 21dfa...05c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer litt syns jeg. Jeg har kjøpt denne blandingen og fått 50% brokkoli og 20%brokkoli...

Men den er så billig at jeg bryr meg egentlig ikke. 

Anonymkode: c3f23...e6f

Skrevet

Sunt og billig. Jeg kjøper den ofte likevel. Fint tilbehør til kjøtt. 

Anonymkode: 21dfa...05c

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Men erfaring med Eldorado sin er at den ene siden av posen er full av gulrøtter og den andre siden er full av brokkoli, vlomkålen ligger i midten.

Skrevet

Men erfaring med Eldorado sin er at den ene siden av posen er full av gulrøtter og den andre siden er full av brokkoli, vlomkålen ligger i midten.

Det har irritert meg grønn mang en gang. Kjipt når man bare skal bruke litt av posen, og bare får gulrøtter. Og posen er for full til at risting gjør jobben med å blande det. Hrm.. 

Anonymkode: 0d793...8f7

Skrevet

Jeg foretrekker Eldorados Bukettblanding. Der er den en fin blanding som smaker godt :)

Anonymkode: d2320...755

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det har irritert meg grønn mang en gang. Kjipt når man bare skal bruke litt av posen, og bare får gulrøtter. Og posen er for full til at risting gjør jobben med å blande det. Hrm.. 

Anonymkode: 0d793...8f7

Den siste posen nå klippet jeg opp på en av langsidene og prøvde å skvise ut litt av alt, funket greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...