AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Hvorfor selger de ikke enkelt baby/barnetøy på Europris?? Ville dere kjøpt klær på Europris hvis det hadde vært rimelig og av god kvalitet?? Anonymkode: bcc81...75e
Gjest chisandra Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Kjøper klær hvor som helst jeg - hvis jeg liker det
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Se på merkelapper, kjenner på materialet, tenk på hva dine ønsker og behov er. Tror aldri at navnet på butikken er noen garanti for klær med kvalitet.Jeg har kjøpt sokker og truser til barna, gummistøvler til hele familien, ullundertøy, ull-luer. Har sett noen kjoler der som jeg ikke ville vurder pga materialet. Så kan må vurdere det enkelte plagget. Anonymkode: a185d...12b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Jeg har kjøpt en del på Europris. Tøysko til både meg og den lille til sommeren. Sandaler til junior, de har mange kommentert og lurt på hvor vi fikk tak i (og de blir veldig overrasket når jeg sier hvor vi kjøpte dem, det er som de tror at hvis noe er bra så kan det ikke være fra Europris). Lue til meg, fingervanter til Meg og barnet, gummistøvler. Hvis de solgte mer barnetøy i god kvalitet så ville vi kjøpt det. Europris har mye bra, men også mye "drit", så sånn som Europris er nå så må jeg nøye vurdere kvalitet på hver enkelt ting jeg kjøper så det ikke blir et bomkjøp. Anonymkode: 728e6...561 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Hvorfor selger de ikke enkelt baby/barnetøy på Europris?? Ville dere kjøpt klær på Europris hvis det hadde vært rimelig og av god kvalitet??Anonymkode: bcc81...75eJeg skjønner ikke spørsmålet. Hvorfor de ikke selger enkelt baby-/barnetøy? Hva er et enkelt barnetøy? At det er enkelt å få på seg? Eller at det ikke et enkelt plagg (at f.eks. at de kun selger bukser og gensere sammen og ikke hver for seg)? Eller at det er enkelte typer de ikke selger, f.eks. at de selger sokker men ikke t-skjorter, at de selger luer men ikke ørevarmere. Eller selger de ikke barnetøy i det hele tatt? Kanskje det er utsolgt eller at butikken din har valgt å ikke ta inn klær til "enkelte" aldersgrupper? Eller kanskje butikksjefen kun liker vanskelige klær.Jeg kjøper klær der det passer meg uansett pris om det er god kvalitet, ja. Hvorfor skulle jeg ikke det? Eneste som hindrer meg i å kjøpe klær fra billigbutikker er om det er dårlig kvalitet, eller de er stygge eller har glorete detaljer eller logoer. Anonymkode: 5a23e...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå