Gå til innhold

Ergorapido, god støvsuger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ergorapido en god støvsuger for en liten leilighet med begrenset plass? 

Anonymkode: e782e...c3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Ergorapido, og den er helt topp til å dra over med innimellom. Jeg tror den kunne blitt litt lite som eneste støvsuger, selv om jeg synes den er overraskende kraftig til batteristøvsuger å være. Den er også smidig å bruke og tar med seg mye (dersom jeg er flink til å tømme den). 

Jeg har tre støvsugere forresten: En Roomba som tar en runde i huset daglig, en Ergorapido til småtteriet som dukker opp innimellom, og en større vanlig en som stort sett lever livet sitt i skapet og bare luftes til hovedrengjøring, bilrengjøring og når noen knuser et glass. 

Anonymkode: 6e5b0...5e9

Skrevet (endret)

Ja, vi har kun Ergorapido som støvsuger. Vi bruker den i vår leilighet på 85 kvm. Den står hele tiden i laderen slik at den aldri blir tom for strøm og har aldri hatt et behov for annen støvsuger.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Jeg kjøpte en Bosch i stedet. 

Skrevet

Tilbud hos Lefdal.

Skrevet

Ja, vi har kun Ergorapido som støvsuger. Vi bruker den i vår leilighet på 85 kvm. Den står hele tiden i laderen slik at den aldri blir tom for strøm og har aldri hatt et behov for annen støvsuger.

Husker du hvilken modell du har? Det er jo så mange ulike. Jeg har sett på sånn selv og da er det greit å høre litt om andres erfaring.

Skrevet

Husker du hvilken modell du har? Det er jo så mange ulike. Jeg har sett på sånn selv og da er det greit å høre litt om andres erfaring.

Vi har denne modellen, som har gått ut av sortimentet. Det finnes nok bedre modeller i dag altså, men den passer vårt behov ihvertfall. :)

Skrevet

Har ergorapido både oppe i hovedetasjen og nede i sokkeletasjen. Super til å sveipe over gulvet daglig for å fjerne rusk og rask. Men som eneste støvsuger ville jeg ikke hatt kun en ergorapido. Til det synes jeg ikke den tar så voldsomt godt. Men super til å holde gulvene "strøkne" mellom hver fredagsvask. Viktig å tømme den å rengjøre filteret regelmessig. Vi gjør det hver fredag når vi tar helgevasken.

Anonymkode: e9cc8...9fa

Skrevet

Vi har denne modellen, som har gått ut av sortimentet. Det finnes nok bedre modeller i dag altså, men den passer vårt behov ihvertfall. :)

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...