AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Er ergorapido en god støvsuger for en liten leilighet med begrenset plass? Anonymkode: e782e...c3c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Jeg har en Ergorapido, og den er helt topp til å dra over med innimellom. Jeg tror den kunne blitt litt lite som eneste støvsuger, selv om jeg synes den er overraskende kraftig til batteristøvsuger å være. Den er også smidig å bruke og tar med seg mye (dersom jeg er flink til å tømme den). Jeg har tre støvsugere forresten: En Roomba som tar en runde i huset daglig, en Ergorapido til småtteriet som dukker opp innimellom, og en større vanlig en som stort sett lever livet sitt i skapet og bare luftes til hovedrengjøring, bilrengjøring og når noen knuser et glass. Anonymkode: 6e5b0...5e9
Anglofil Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 (endret) Ja, vi har kun Ergorapido som støvsuger. Vi bruker den i vår leilighet på 85 kvm. Den står hele tiden i laderen slik at den aldri blir tom for strøm og har aldri hatt et behov for annen støvsuger.Mvh Yvonne Endret 3. november 2015 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Jeg kjøpte en Bosch i stedet. Anonymkode: e782e...c3c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Tilbud hos Lefdal. Anonymkode: e782e...c3c
Serafina. Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Ja, vi har kun Ergorapido som støvsuger. Vi bruker den i vår leilighet på 85 kvm. Den står hele tiden i laderen slik at den aldri blir tom for strøm og har aldri hatt et behov for annen støvsuger.Mvh Yvonne Husker du hvilken modell du har? Det er jo så mange ulike. Jeg har sett på sånn selv og da er det greit å høre litt om andres erfaring.
Anglofil Skrevet 4. november 2015 #7 Skrevet 4. november 2015 Husker du hvilken modell du har? Det er jo så mange ulike. Jeg har sett på sånn selv og da er det greit å høre litt om andres erfaring.Vi har denne modellen, som har gått ut av sortimentet. Det finnes nok bedre modeller i dag altså, men den passer vårt behov ihvertfall. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Har ergorapido både oppe i hovedetasjen og nede i sokkeletasjen. Super til å sveipe over gulvet daglig for å fjerne rusk og rask. Men som eneste støvsuger ville jeg ikke hatt kun en ergorapido. Til det synes jeg ikke den tar så voldsomt godt. Men super til å holde gulvene "strøkne" mellom hver fredagsvask. Viktig å tømme den å rengjøre filteret regelmessig. Vi gjør det hver fredag når vi tar helgevasken. Anonymkode: e9cc8...9fa
Serafina. Skrevet 4. november 2015 #9 Skrevet 4. november 2015 Vi har denne modellen, som har gått ut av sortimentet. Det finnes nok bedre modeller i dag altså, men den passer vårt behov ihvertfall. Mvh Yvonne Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå