Arktis Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Tips til hva man kan spise før og etter trening eller som mellommåltid når man prøver å gå opp i vekt/øke muskelmassen? Hvor ofte burde jeg spise?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Du burde ligge på 5 måltider om dagen. Disse måltidene burde være rike på protein og karbohydrater. (Eks: kylling, pasta, tunfisk etc)Rett etter trening er banan det beste. Stapp I deg 1-2 bananer på vei hjem fra gymmen og når du kommer hjem så lager du deg et ordentlig måltid igjen. Anonymkode: 78f18...2f7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Antall måltider har ingenting å si, det er det totale som teller i lengden. Personlig foretrekker jeg å trene på tom mage /trener kun styrke) tar pwo før økta og bcaa igjennom økta, så spiser jeg en nutraminobar rett etter, også spiser jeg middag når jeg kommer hjem ila 1-2 timer Anonymkode: ae4eb...fa6
Charmander Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 (endret) Jeg spiser alltid havregryn /m en banan en time før trening + en proteinshake.Etter trening: Proteinshake + 2-3 laksefileer / kyllingfileeter++ eller liknende /m grønnsaker.Prøver alltid å spise så fort som overhodet mulig etter trening.Drikker BCAA under økten og bruker ikke noen form for PWO. Endret 4. november 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Karbohydrater er vel lurt å spise etter trening for å fylle opp glykogenlagrene igjen. Proteiner er vel også lurt da du trenger aminosyrer for å reparere musklene som er brutt ned under trening. Anonymkode: ec280...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå