Gjest Enhjørning Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Lurer på om noen har det og om de har en de kan anbefale. Ser etter en som tåler litt vann, måler puls, skritt, logger søvn (også REM), fint om den vibrerer når jeg har vært litt for stillesittende og gjerne et diskret utseende. Er så utrolig mange der ute så blir bare forvirret og har også funnet ut at noen står det at man kan måle puls men man må da ha et bånd og diverse i tillegg og det er jeg ikke interessert i. Pris spiller ikke så veldig stor rolle. Takk på forhånd
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Da jeg var på utkikk etter pulsklokke så jeg mye på disse videoene Anonymkode: 69539...e5e
Gjest Enhjørning Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Da jeg var på utkikk etter pulsklokke så jeg mye på disse videoene Anonymkode: 69539...e5eTakk Men er disse videoene sponset eller ikke? Og er alle noen jeg kan få tak i hos f.eks elkjøp og hvem endte du opp med?
thorax Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Takk Men er disse videoene sponset eller ikke? Og er alle noen jeg kan få tak i hos f.eks elkjøp og hvem endte du opp med? Obs, ble visst anonym! Jeg er ikke sikker på om youtuberen får klokkene sponset, men siden det er jobben hans så tror jeg det? Jeg endte med en Polar M400, fordi jeg ønsket en pulsklokke med innebygd aktivitetsmåler som kunne tracke kalorier like godt under styrketrening, jogging og gåturer til butikken Jeg fant veldig få klokker som hadde innebygd pulssensor (som funket bra og som jeg hadde råd til). Tror Tomtom hadde en grei klokke med innebygd sensor? Men tror den fungerte best på jogging.
Gjest Enhjørning Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Obs, ble visst anonym! Jeg er ikke sikker på om youtuberen får klokkene sponset, men siden det er jobben hans så tror jeg det? Jeg endte med en Polar M400, fordi jeg ønsket en pulsklokke med innebygd aktivitetsmåler som kunne tracke kalorier like godt under styrketrening, jogging og gåturer til butikken Jeg fant veldig få klokker som hadde innebygd pulssensor (som funket bra og som jeg hadde råd til). Tror Tomtom hadde en grei klokke med innebygd sensor? Men tror den fungerte best på jogging. Gjort samme feilen før Ok, tusen takk. Jeg har allerede en relativt avansert klokke og pulsbånd fra Polar så da ser vi nok etter litt forskjellige ting nå da jeg ønsker primært de andre tingene, er ikke superviktig om pulsmåleren stemmer helt, er viktigere med skritt og søvn da jeg ikke primært bare skal bruke det til trening men som til motivasjon for å få en bedre hverdag. Men jeg skal se på videoene når jeg kommer hjem, gir meg litt mer peiling hvertfall
Fionnuala Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Jeg er veldig fornøyd med garmin sin vivosmart. Den har alt det du nevner, bortsett fra innebygd pulsmåler (men man kan kjøpe eksternt pulsmålerbelte og koble det sammen). Til gjengjeld så kan vivosmarten kobles til smarttelefonen via bluetooth og vibrerer når det ringer/får melding (denne kan man og lese i displayet) etc.
Gjest Enhjørning Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Oki, lykke til!:DTusen takk :D Jeg er veldig fornøyd med garmin sin vivosmart. Den har alt det du nevner, bortsett fra innebygd pulsmåler (men man kan kjøpe eksternt pulsmålerbelte og koble det sammen). Til gjengjeld så kan vivosmarten kobles til smarttelefonen via bluetooth og vibrerer når det ringer/får melding (denne kan man og lese i displayet) etc. Takk for svar Jeg er dessverre ikke interessert om jeg trenger pulsmålerbelte da jeg har dette til en polar pulsmåler og vil gå med det døgnet rundt. Ellers høres den veldig bra ut!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Mange gode aktivitetsmålere på markedet, alt etter hva du er ute etter, men vet ikke om en eneste som er særlig pålitelig når det kommer til søvnkvalitet osv desverre. Anonymkode: e09d8...975
Gjest Enhjørning Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Mange gode aktivitetsmålere på markedet, alt etter hva du er ute etter, men vet ikke om en eneste som er særlig pålitelig når det kommer til søvnkvalitet osv desverre.Anonymkode: e09d8...975Takk for svar Jeg har sjekket videoer og sånt og begynner å gå veldig mot Jawbone UP3. Er det noen som har erfaringer med denne?
BlendaSensitive Skrevet 3. november 2015 #11 Skrevet 3. november 2015 Jeg har Microsoft Band, veldig fornøyd med den. Måler søvn og steg. Får rapport om dyp søvn og lett søvn, samt tilbakemelding på kvaliteten. Og rapporten stemmer ganske bra overens hvor uthvilt jeg kjenner meg...https://www.microsoft.com/microsoft-band/en-us
Gjest Enhjørning Skrevet 3. november 2015 #12 Skrevet 3. november 2015 Jeg har Microsoft Band, veldig fornøyd med den. Måler søvn og steg. Får rapport om dyp søvn og lett søvn, samt tilbakemelding på kvaliteten. Og rapporten stemmer ganske bra overens hvor uthvilt jeg kjenner meg...https://www.microsoft.com/microsoft-band/en-us Takk for svar, skal sjekke det ut!
^^Belle^^ Skrevet 4. november 2015 #13 Skrevet 4. november 2015 Takk for svar Jeg har sjekket videoer og sånt og begynner å gå veldig mot Jawbone UP3. Er det noen som har erfaringer med denne? Den har jeg lyst på! Har Jawbone UP24 og er megafornøyd, men jeg savner ppulsmåleren. Ellers er min helt perfekt altså. Er veldig mye mer fornøyd med Jawbone enn Fitbit.
Gjest Enhjørning Skrevet 5. november 2015 #14 Skrevet 5. november 2015 Den har jeg lyst på! Har Jawbone UP24 og er megafornøyd, men jeg savner ppulsmåleren. Ellers er min helt perfekt altså. Er veldig mye mer fornøyd med Jawbone enn Fitbit. Jeg endte opp med Jawbone UP 3. Ja, jeg så utrolig mange videoer. Det som er fint nå er at den måler puls gjennom hele dagen og gir deg et gjennomsnitt, før målte den bare en gang om dagen. Samme gjennom hele natten Jeg har litt problemer med å forstå den helt enda men det kommer nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå