Gå til innhold

Treningsresultater - hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er slank og har den vekta jeg vil ligge på. Har ikke mye overskuddsfett, men noe er det. Jeg er 163 cm høy og veier ca 54 kg (kvinne). Har høy forbrenning i utgangspunktet, og regner med den vil øke noe når jeg begynner å trene regelmessig.

Med relativt hard trening 3 ganger i uken, både kondisjon og styrke, hvor lang tid vil det ta før jeg ser resultater? Skjønner at det ikke er noe fasitsvar på dette, men hva er dere erfaringer? Lurer på hvor raskt jeg kan se at jeg blir strammere, er det realistisk at jeg kan se endringer etter 4-5 uker?

Tusen takk for svar :)

Anonymkode: b8ee5...1ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er slank og har den vekta jeg vil ligge på. Har ikke mye overskuddsfett, men noe er det. Jeg er 163 cm høy og veier ca 54 kg (kvinne). Har høy forbrenning i utgangspunktet, og regner med den vil øke noe når jeg begynner å trene regelmessig.

Med relativt hard trening 3 ganger i uken, både kondisjon og styrke, hvor lang tid vil det ta før jeg ser resultater? Skjønner at det ikke er noe fasitsvar på dette, men hva er dere erfaringer? Lurer på hvor raskt jeg kan se at jeg blir strammere, er det realistisk at jeg kan se endringer etter 4-5 uker?

Tusen takk for svar :)

Det er absolutt realistisk. Ta før etter bilder, ta evt. mål av midje / hofter / lår / byste og mål engang hver 5-6 uke.

Skrevet

Absolutt realistisk, men tenk heller at du skal fortsette med treningen i mange år. Ikke tenk for mye på hvor mange gram du har gått ned etter 25 dager etc.. 

• Liker 1
Skrevet

Du ligger allerede på en vekt som i utgangspunktet tilsier at du er slank. Det betyr at du mest sannsynlig må spise ekstra mye de dagene du trener for å tilføre nok energi til å bygge muskler

Anonymkode: 99095...63f

Skrevet

Takk for svar  :)

Vet at jeg må spise mer, men det gjør ingenting - jeg skal ikke ned i vekt, bare stramme opp litt.

Så spennende, nå gleder jeg meg til å komme i gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...