Gå til innhold

Hadde 3kant i helgen,problem.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dæven steike sier jeg bare. Du har så sykt driti på leggen. Jeg føler virkelig med kjæresten din. 

Dette her er dødfødt. 

Kjenner jeg blir en skikkelig mannehater når jeg leser dette *ler*

Det er vel strengt tatt dama hans som har driti på leggen ved å presse frem en trekant han ikke ønsket. Hvorfor skylder du på han? Man kan ikke kontrollere følelser, de oppstår av seg selv å lever sitt eget liv. 

Det var damen hans som har gamblet med forholdet her ved å involvere en tredjepart. Om du skal kjenne på noe hat i situasjonen her så bør du rette hatet ditt mot den ansvarlige parten : ergo bør du føle kvinnehat siden hun ødela et ellers godt forhold med en ung mann som sier han elsker henne av hele sitt hjerte.

Det er ikke hans feil at han har fått et nytt seksuelt begjær når damen hans drar inn ei annen kvinne i relasjonen. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel strengt tatt dama hans som har driti på leggen ved å presse frem en trekant han ikke ønsket. Hvorfor skylder du på han? Man kan ikke kontrollere følelser, de oppstår av seg selv å lever sitt eget liv. 

Det var damen hans som har gamblet med forholdet her ved å involvere en tredjepart. Om du skal kjenne på noe hat i situasjonen her så bør du rette hatet ditt mot den ansvarlige parten : ergo bør du føle kvinnehat siden hun ødela et ellers godt forhold med en ung mann som sier han elsker henne av hele sitt hjerte.

Det er ikke hans feil at han har fått et nytt seksuelt begjær når damen hans drar inn ei annen kvinne i relasjonen. 

Det er nok riktig isolert sett, men han har absolutt et ansvar for hvordan han velger å forholde seg til dette begjæret.

• Liker 4
Skrevet

Signerer Uredd her - hvordan TS forholder seg framover nå er jo det som er det viktige. Ikke hva som skjedde eller hvem som sa hva eller gjorde ditt eller datten. Det går ikke an å endre på det som var. 

TS, om du blir kåt av å tenke på venninna når du har sex med dama di og degger opp om de fantasiene så heller du bensin på bålet og hun forankres i fantasien din.

Helt greit at du fantaserer, men prøv i hvert fall å bytte ut tanken og bildene når de dukker opp. Så lenge du vil være sammen med dama di og ha et fint forhold med henne og helst glemme det som skjedde med dere tre så må du jo bare legge det bak deg som en dårlig erfaring og gå videre. 

• Liker 1
Skrevet

Det er nok riktig isolert sett, men han har absolutt et ansvar for hvordan han velger å forholde seg til dette begjæret.

Har man et begjær så har man et begjær. Det er som jeg sier utenfor ens egen kontroll.

Om du blir forelsket med ei ny på jobb så er det utenfor din kontroll. Sånt skjer, shit happens. Følelser kan forandres eller skapes enten man vil eller ikke

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært den "andre jenten" i en trekant. Men med en vri. Jeg kjente paret ganske godt. De var swingers og hadde gjort det flere ganger. Men når hun var høygravid ville hun ikke, naturlig nok. Men jeg ble spurt av mannen i forholdet om jeg ville være med på en trekant med han og en felles kompis av dette paret (som de hadde hatt mye sex med før, begge to). Jeg var nysingel og hadde lyst å prøve. Jeg snakket med damen i dette forholdet, og hun ønsket meg lykke til, og sa at jeg måtte kose meg! Så hadde vi trekant, og jeg merket at mannen i dette forholdet virket ganske nervøs etterpå, og ville komme seg fort hjem. Han ble veldig utålmodig.

Jeg snakket ikke med dette paret på en stund, og etter noen mnd hadde de gått fra hverandre, og hun hadde slettet meg fra facebook. Jeg sjønte egentlig veldig lite, dette var jo noe de hadde god erfaring med. Jeg spurte begge mennene senere, men de var veldig unnvikende, snakket seg bare vekk fra det.

Konklusjonen min er jo at det skjedde et slags sjalusidrama der. Og min største frykt er at hun egentlig ikke gikk med på det, men at han gjorde det bak hennes rygg (siden han virket så nervøs. Han virket nervøs når vi møttes for en kaffe etter de hadde gått fra hverandre også).

Han har tidligere vært interessert i meg, men det har ikke vært gjengjeldt, jeg gjorde det kun for spenningens skyld. Mulig det har kommet frem i ettertid også. Jeg aner ikke. Jeg vet ingen ting, og det gjør meg galen! (Og jeg er ikke den sårede parten engang!)

Anonymkode: fcf71...982

Gjest Christina146
Skrevet

Jeg har vært den "andre jenten" i en trekant. Men med en vri. Jeg kjente paret ganske godt. De var swingers og hadde gjort det flere ganger. Men når hun var høygravid ville hun ikke, naturlig nok. Men jeg ble spurt av mannen i forholdet om jeg ville være med på en trekant med han og en felles kompis av dette paret (som de hadde hatt mye sex med før, begge to). Jeg var nysingel og hadde lyst å prøve. Jeg snakket med damen i dette forholdet, og hun ønsket meg lykke til, og sa at jeg måtte kose meg! Så hadde vi trekant, og jeg merket at mannen i dette forholdet virket ganske nervøs etterpå, og ville komme seg fort hjem. Han ble veldig utålmodig.

Jeg snakket ikke med dette paret på en stund, og etter noen mnd hadde de gått fra hverandre, og hun hadde slettet meg fra facebook. Jeg sjønte egentlig veldig lite, dette var jo noe de hadde god erfaring med. Jeg spurte begge mennene senere, men de var veldig unnvikende, snakket seg bare vekk fra det.

Konklusjonen min er jo at det skjedde et slags sjalusidrama der. Og min største frykt er at hun egentlig ikke gikk med på det, men at han gjorde det bak hennes rygg (siden han virket så nervøs. Han virket nervøs når vi møttes for en kaffe etter de hadde gått fra hverandre også).

Han har tidligere vært interessert i meg, men det har ikke vært gjengjeldt, jeg gjorde det kun for spenningens skyld. Mulig det har kommet frem i ettertid også. Jeg aner ikke. Jeg vet ingen ting, og det gjør meg galen! (Og jeg er ikke den sårede parten engang!)

Anonymkode: fcf71...982

Men hvordan kan damen hans ikke vite det når hun ønsket deg lykke til? :klo:

Skrevet

Heihei. Jeg og kjæresten min hadde 3kant med en annen jente i helgen, med en venninne av dama mi. Jeg har alltid syntes den andre jenta var fin men egentlig aldri tenkt på henne på den måten før, har bare vært tiltrukket av dama mi. Men etter at vi hadde sex har jeg ikke klart å tenke på noen andre enn henne, og jeg har vært innom både instagram og facebook mange ganger bare for å se på bilder. Hun var veldig god i senga, leken og veldig sexy og jeg merket at jeg ga henne mye mer oppmerksomhet enn dama mi Har alltid savna en rundere rumpe på dama mi og det hadde hun, pluss at hun var strammere. Dama mi har ikke sagt noe om det men jeg merket at hun var litt lei seg etterpå. Vet ikke om det var bare fordi hun angret eller fordi hun merket at jeg syntes venninna var bedre i senga. Jeg har ikke hatt lyst til å nevne det jeg heller så vi har ikke pratet om det etter lørdagen. Jeg har veldig lyst til å fortsette å være sammen med dama mi men tenker hele tiden på hun andre. Er det noen som har gode tips til hvordan jeg kan håntere situasjonen nå?Er det vanlig med slike følelser etter en 3kant? 

Anonymkode: 1a52f...ca8

...og dette er grunnen til at man skal holde seg unna trekant når man er i et forhold. Og i alle fall det å dra med en venn eller venninne. Her kan det bli mye sjalusi og uvennskap om dere ikke snakker sammen. Du bør finne ut om du vil fortsette å være sammen med kjæresten din, for i så tilfelle må du rett og slett glemme den andre jenta.

Anonymkode: 9d263...c74

Skrevet

Hva med damas ansvar for konsekvensene når man presser kjæresten sin med en trekant de egentlig aldri ønsket seg?

Jeg er sikker på at dersom TS hadde vært en dame som ble presset med på en trekant av typen sin, så hadde mannen vært skurken da også, samme hva slags følelser TS satt med i etterkant. 

Anonymkode: 448c6...197

Skrevet

Fin illustrasjon på at enkelte ting fungerer bedre i fantasien enn i virkeligheten. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...