Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. november 2015 #21 Skrevet 3. november 2015 Ha en trekant til som er MMF, så blir det likt.Dette her kommer jo til å ende med død og begravelse uansett.
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. november 2015 #22 Skrevet 3. november 2015 Dette her kommer jo til å ende med død og begravelse uansett.Jeg tror faktisk at kjæresten til TS vil føle seg bedre om hun fikk en lik seksuell opplevelse.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #23 Skrevet 3. november 2015 Jeg tror faktisk at kjæresten til TS vil føle seg bedre om hun fikk en lik seksuell opplevelse.Jeg vil ikke ha en ny trekant fordi jeg faktisk er litt sjalu og vil ikke se henne med en annen. Ble tilogmed sjalu når hun og venninnen hadde sex selv om det var hot. Anonymkode: 1a52f...ca8
Knocks Skrevet 3. november 2015 #24 Skrevet 3. november 2015 Ja det var ikke noen god idé sett i etterkant. Er sikkert naturlig å føle på begjær for andre når man er i et forhold. Hos dere er det blitt såpass konkret; ha sex med en tredjepart og å tenke tilbake på det med glede og sammenligne med egen partner. Selve handlingen og det dere sitter igjen med nå gjør det mer komplisert.Men skjedd er skjedd. Jeg tror du må forvente en vanskelig tid med rom for tvil på seg selv, den andre og egne og den andres følelser. Det at du fantaserer om tredjeparten er ikke i seg alene et argument for at deres forhold ikke kan fortsette tenker jeg. Ting er som regel mer sammensatt enn det
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #25 Skrevet 3. november 2015 Kan ikke tenke meg et verre mareritt for dama di :O men takk, nå er jeg enda mer sikker på å ALDRI ha trekant, så slipper jeg å oppleve dette!! Anonymkode: a33d3...4e8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #26 Skrevet 3. november 2015 Jeg vil ikke ha en ny trekant fordi jeg faktisk er litt sjalu og vil ikke se henne med en annen. Ble tilogmed sjalu når hun og venninnen hadde sex selv om det var hot. Anonymkode: 1a52f...ca8Beklager å si det, men dette er dødfødt. Du vil alltid fantasere om venninnen hennes og det vil mest sannsynlig ødelegge forholdet til både venninnen hennes og deg nå. Det holder ikke å si at du bare tente på henne, når tenningen er større for venninnen enn kjæresten, så er det ikke noe håp for fremtiden.Om du får venninnen hennes for deg selv vil du ha sex med henne uten kjæresten, og så er dere igang.I tillegg så er det sånn at når du fantaserer så sterkt om en annen FØR du slår deg til ro, gifter de og evt får barn, så vil forholdet aldri fungere, og du vil være utro med andre om du får muligheten.At du var sjalu på at de hadde sex med hverandre var nok like mye sjalusi på begge to, ikke bare kjæresten din.Hun kommer heller aldri til å glemme dette, eller legge det bak seg. Men sånn går det når man drar inn andre i sex-livet sitt. Anonymkode: aa754...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #27 Skrevet 3. november 2015 Beklager å si det, men dette er dødfødt. Du vil alltid fantasere om venninnen hennes og det vil mest sannsynlig ødelegge forholdet til både venninnen hennes og deg nå. Det holder ikke å si at du bare tente på henne, når tenningen er større for venninnen enn kjæresten, så er det ikke noe håp for fremtiden.Om du får venninnen hennes for deg selv vil du ha sex med henne uten kjæresten, og så er dere igang.I tillegg så er det sånn at når du fantaserer så sterkt om en annen FØR du slår deg til ro, gifter de og evt får barn, så vil forholdet aldri fungere, og du vil være utro med andre om du får muligheten.At du var sjalu på at de hadde sex med hverandre var nok like mye sjalusi på begge to, ikke bare kjæresten din.Hun kommer heller aldri til å glemme dette, eller legge det bak seg. Men sånn går det når man drar inn andre i sex-livet sitt. Anonymkode: aa754...b0aHer var du generaliserende pg dømmende og du tar feil. Jeg elsker dama mi og ville aldri vært utro mot henne. Da hadde jeg jo ikke sett det som et problem at jeg tenker på hun andre. Hvem er du som skal fortelle meg hva jeg tenker og hva jeg kommer til å gjøre og hbordan forholdet mitt er og blir? Anonymkode: 1a52f...ca8 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #28 Skrevet 3. november 2015 Jeg vil ikke ha en ny trekant fordi jeg faktisk er litt sjalu og vil ikke se henne med en annen. Ble tilogmed sjalu når hun og venninnen hadde sex selv om det var hot. Anonymkode: 1a52f...ca8Kanskje damen din likte å ha sex med venninnen bedre også? Anonymkode: 9e45b...a83 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #29 Skrevet 3. november 2015 Her var du generaliserende pg dømmende og du tar feil. Jeg elsker dama mi og ville aldri vært utro mot henne. Da hadde jeg jo ikke sett det som et problem at jeg tenker på hun andre. Hvem er du som skal fortelle meg hva jeg tenker og hva jeg kommer til å gjøre og hbordan forholdet mitt er og blir?Anonymkode: 1a52f...ca8Du lurer deg selv ;-)Jeg har levd et halvt liv og sett mye, som du ikke forstår i din alder.Forholdet til dama di er dødfødt, jeg vet også hvordan damer tenker, og hun vil ikke glemme dette, det kan jeg garantere deg. Anonymkode: aa754...b0a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #30 Skrevet 4. november 2015 Du er ikke egnet til trekant. Punktum. Vil du være sammen med dama di, må du nesten gi alt du har til henne akkurat nå. Hun forstår nemlig mer enn du tror, og så føler hun enda mer enn det du gjør. Det vil si at hun trolig kan komme til å mistenke deg for utroskap før eller siden, fordi hun forstår at du er blitt betatt av venninna.Du har trolig nettopp drept forholdet ditt.Anonymkode: e9c48...788"egnet til trekant?"Det vil ALLTID være en risiko å ta med andre inn i sexlivet sitt. Jeg vil påstå at det alltid vil være en ubalanse og, fordi man er tross alt mennesker, og mange vet ikke hvordan de vil reagere, før i ettertid. Sånn går det med de som aldri er takknemlige med det de har... Anonymkode: 45569...0ed
Alja Skrevet 4. november 2015 #31 Skrevet 4. november 2015 Dæven steike sier jeg bare. Du har så sykt driti på leggen. Jeg føler virkelig med kjæresten din. Dette her er dødfødt. Kjenner jeg blir en skikkelig mannehater når jeg leser dette *ler*
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #32 Skrevet 4. november 2015 Dæven steike sier jeg bare. Du har så sykt driti på leggen. Jeg føler virkelig med kjæresten din. Dette her er dødfødt. Kjenner jeg blir en skikkelig mannehater når jeg leser dette *ler*Har du hatt 3-kant? Anonymkode: 34720...a39
Alja Skrevet 4. november 2015 #33 Skrevet 4. november 2015 Har du hatt 3-kant?Anonymkode: 34720...a39nei. og dette er hvorfor.
Fandenivoldsk Skrevet 4. november 2015 #34 Skrevet 4. november 2015 Syns TS faar litt vel mye pepper her, han tvang jo ikke dama til aa ha trekant, det var jo noe de ville sammen. Kanskje ikke noe sjakktrekk aa ha det med venninna, da.Uansett, om du fortsatt vil vaere sammen med kjaeresten din, saa faar du fokusere paa forholdet og holde deg unna denne venninna. Et forhold er jo mye mer enn seksuell tiltrekning, saa om du elsker kjaeresten din saa gaar nok "foelelsene" for hun andre over. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #35 Skrevet 4. november 2015 Å dra en tredjepart inn i et forhold lager drama uansett. Spesielt intime øyeblikk. Jeg er redd du ikke kan klare å redde dette forholdet, og forholdet med venninna hennes er nok ødelagt det også. Så her klarte dere jaggu meg å ødelegge mye på en kveld. Et forhold hvor man er sjalu og usikker burde man IKKE ha trekant. Trekant er for folk som er trygge på hverandre, elsker hverandre (hvis man er sammen såklart) og som har en sterk mental syke, for det er ikke det letteste å skulle se kjærligheten i sitt liv penetrere noen andre. Hvertfall ikke om h*n nyter det MER enn h*n gjør med deg! Blir kvalm av tanken på at dette skulle skjedd meg. Fy flate. Hadde jeg vært dama di hadde jeg aldri, og jeg legger vekt på ALDRI, klart å glemme dette helt. Det er noe så dypt som lurer seg inn i hodet og alltid vil ligge å murre i bakgrunnen. Enten det gir deg dårlig selvtillit, sjalusi eller sinne.Alt du kan gjøre nå er å kutte ut hun andre og tilbe dama di som en sexgudinne. Anonymkode: c8240...5cd
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #36 Skrevet 4. november 2015 Jeg har alltid tilbedt henne som en gudinne. Hun er fantastisk og det både sier og viser jeg. I går tok jeg opp dette og sa at jeg hadde en dårlig følelse etterpå og hadde merket at hun hadde det også, så jeg spurte hennne hva hun tenker og hun sier at hun bare angret. Hun sier at det var bra der og da men da hun ble helt edru igjen ble det bare kleint og hun syns det er kjipt at det skjedde. Jeg sa at jeg følte det på samme måte og at jeg håper vi er ferdig med den type ting og da lo hun og sa seg enig i det. Så i går hadde vi en fin kveld med mat og netflix og sex igjen. Og stemningen var veldig god. Likevel tenkte jeg på hun andre når vi hadde sex og ble ekstra kåt av det. Akkurat som jeg ikke har impulskontroll nok til å styre tankene mine når jeg blir kåt nok. Anonymkode: 1a52f...ca8 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #37 Skrevet 4. november 2015 Syns det er litt ansvarsfraskrivelse å si at du ikke kan styre tankene dine når du blir kåt nok. Å tenke på venninna til dama di mens dere har sex er bare råttent gjort, og du vil aldri klare å legge det bak deg sålenge du velger å dyrke disse fantasiene dine. Jeg tror du helt innerst inne ikke vil legge dette bak deg. Anonymkode: c8240...5cd
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #38 Skrevet 4. november 2015 Dette her kommer jo til å ende med død og begravelse uansett.YOLO! Anonymkode: fed42...d75 1
Vrien Skrevet 4. november 2015 #39 Skrevet 4. november 2015 Ikke hør på disse kvinnfolka her inne som bare moraliserer.. Det du skal gjøre er å forgude dama DI for at hun i det hele tatt er tilbøyelig til å gi deg denne opplevelsen. For det er det det er . Kun en opplevelse du kan ta med deg videre i livet . Og er i tillegg dama di så bra som du sier , så dyrk henne som din egen lille gud. Slike vokser ikke på trær , som du ser på de andre i tråden her inne. Dog skal det nevnes at dama di IKKE glemmer dette med det første og derfor bør du trå varsomt og gi HENNE ekstra mye oppmerksomhet osv , når \hvis dere treffer den venninna igjen sammen..
Ragnar89 Skrevet 4. november 2015 #40 Skrevet 4. november 2015 Slapp av, det du kjenner er helt normalt etter en trekant. Jeg tror det er spenningen av at det er ei ny jente og begjær du føler, som er normalt etter sex hos de vi finner attraktive.Det går over etterhvert, bare å konse deg om dama di nå så går det over etterhvert. Å gi næring til tankene eller å forsøke å få kontakt med jenta igjen er det dummeste du gjør. Dette er mest sannsynligvis kun begjør og spenning
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå