Gå til innhold

Hadde 3kant i helgen,problem.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heihei. Jeg og kjæresten min hadde 3kant med en annen jente i helgen, med en venninne av dama mi. Jeg har alltid syntes den andre jenta var fin men egentlig aldri tenkt på henne på den måten før, har bare vært tiltrukket av dama mi. Men etter at vi hadde sex har jeg ikke klart å tenke på noen andre enn henne, og jeg har vært innom både instagram og facebook mange ganger bare for å se på bilder. Hun var veldig god i senga, leken og veldig sexy og jeg merket at jeg ga henne mye mer oppmerksomhet enn dama mi Har alltid savna en rundere rumpe på dama mi og det hadde hun, pluss at hun var strammere. Dama mi har ikke sagt noe om det men jeg merket at hun var litt lei seg etterpå. Vet ikke om det var bare fordi hun angret eller fordi hun merket at jeg syntes venninna var bedre i senga. Jeg har ikke hatt lyst til å nevne det jeg heller så vi har ikke pratet om det etter lørdagen. Jeg har veldig lyst til å fortsette å være sammen med dama mi men tenker hele tiden på hun andre. Er det noen som har gode tips til hvordan jeg kan håntere situasjonen nå?Er det vanlig med slike følelser etter en 3kant? 

Anonymkode: 1a52f...ca8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det er grunnen til at jeg aldri skal ha trekant imens jeg er i et forhold.

• Liker 46
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Åh Gud, det her er jo det ultimate marerittet for enhver jente i forhold. Det beste er vel å bare glemme hele trekanten og gå videre med livene deres. 

• Liker 20
Skrevet

En ting er trekant(er ikke for det heller), men å bringe en venninne inn i det er jo helt blåst! Tenk hvis det var motsatt og dama di likte kameraten din bedre og syns han hadde bedre kropp enn deg. Sier seg vel selv at dama di er lei seg for dette. Kanskje dere skulle tatt en pause fra hverandre for å se hva dere virkelig vil?

• Liker 17
Skrevet

Hvorfor vil du fortsette å være sammen med dama di når du har slike følelser for hun andre..? 

Anonymkode: a4ace...a21

• Liker 2
Skrevet (endret)

Eneste løsningen her er å bli sammen med denne venninna isteden, deretter ha en trekant med din nye kjæreste og hennes venninne (altså eksen din) slik at du får de samme følelsene du har nå for din nåværende kjæreste etter at dere har hatt trekant.

Deretter selfølgelig bli sammen med eksen igjen, og leve lykkelig i alle deres dager.

Endret av Suppemann
  • Liker 23
Skrevet

Heihei. Jeg og kjæresten min hadde 3kant med en annen jente i helgen, med en venninne av dama mi. Jeg har alltid syntes den andre jenta var fin men egentlig aldri tenkt på henne på den måten før, har bare vært tiltrukket av dama mi. Men etter at vi hadde sex har jeg ikke klart å tenke på noen andre enn henne, og jeg har vært innom både instagram og facebook mange ganger bare for å se på bilder. Hun var veldig god i senga, leken og veldig sexy og jeg merket at jeg ga henne mye mer oppmerksomhet enn dama mi Har alltid savna en rundere rumpe på dama mi og det hadde hun, pluss at hun var strammere. Dama mi har ikke sagt noe om det men jeg merket at hun var litt lei seg etterpå. Vet ikke om det var bare fordi hun angret eller fordi hun merket at jeg syntes venninna var bedre i senga. Jeg har ikke hatt lyst til å nevne det jeg heller så vi har ikke pratet om det etter lørdagen. Jeg har veldig lyst til å fortsette å være sammen med dama mi men tenker hele tiden på hun andre. Er det noen som har gode tips til hvordan jeg kan håntere situasjonen nå?Er det vanlig med slike følelser etter en 3kant? 

Du er en tosk som dyrker disse følelesene.

Det du skal gjøre nå, er å gi dama di ekstra mye oppmerksomhet. Vis at det som skjedde gjør at du er enda mer glad i henne.

• Liker 16
Skrevet

Gratulerer!

Sånn går det for de som har trekant. De som alltid skal ha i pose og sekk!

Anonymkode: 45569...0ed

• Liker 7
Skrevet

livet er komplisert nok, om ikke man skal kludre det til med sånt tull som dette. Høres ut som et fjortisopplegg. Skjønner ikke hvorfor kjæresten din gikk med på dette, når hun blir lei seg i ettertid. Trekanter er bare for de som takler sånt, veldig få av de

Anonymkode: 66f86...83b

• Liker 4
Skrevet

Herregud, nå ble jeg skikkelig lei meg for kjæresten din sin del.  

Anonymkode: 7ca1b...a9f

• Liker 10
Skrevet

Sånn går det når dere er så dumme og drar inn andre i sexlivet deres! 

Det intime dere hadde som par, er jo nå ødelagt.

Har ALDRI skjønt hvorfor folk har trekant!

Anonymkode: 45569...0ed

• Liker 8
Skrevet (endret)

Denne tråden burde bli klistret øverst i forumet til skrekk og advarsel for alle andre som tenker på det samme og lurer på om de skal gjøre dette.

Hvis du er ute etter råd, TS, så er rådet å glemme denne venninna ELLER slå opp med dama di. Men det er du som må ta det valget. 

Endret av Polly Ester
  • Liker 7
Skrevet

Ts: vanligvis ser folk dette problemet før de har trekant, og derfor avstår fra fristelsen. Når skaden allerede er skjedd, er det bare ett råd som gjelder, og det for all framtid; velg kjæreste med det øverste hodet. 

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Ha en trekant til som er MMF, så blir det likt.

Skrevet

Du er ikke egnet til trekant. Punktum. 

Vil du være sammen med dama di, må du nesten gi alt du har til henne akkurat nå. Hun forstår nemlig mer enn du tror, og så føler hun enda mer enn det du gjør. Det vil si at hun trolig kan komme til å mistenke deg for utroskap før eller siden, fordi hun forstår at du er blitt betatt av venninna.

Du har trolig nettopp drept forholdet ditt.

Anonymkode: e9c48...788

• Liker 5
Skrevet

Det var hun som ville ha 3kant og hun og venninnen som presset på for det på lørdag. Jeg har alltid vært bare betatt og tiltrukket av henne og ikke hatt lyst på sex med andre. Så jeg var ikke forberedt jeg heller akkurat. 

Ts

Skrevet

Det var hun som ville ha 3kant og hun og venninnen som presset på for det på lørdag. Jeg har alltid vært bare betatt og tiltrukket av henne og ikke hatt lyst på sex med andre. Så jeg var ikke forberedt jeg heller akkurat. 

Ts

Nå må du umiddelbart slutte å gå i forsvar og ta ansvar for situasjonen!

Du har fått beskjed om hva du må gjøre. Gjør det! :nei:

• Liker 10
Skrevet

Ja sånn kan det gå visst dette ikke er gjennomtenkt eller at du er i et forhold som er bygget på overfladiske verdier. Du forteller at andre jenten hadde rundere rumpe og var strammere, det vil alltid finnes noen som vil ha enda bedre rumpe og veare enda litt strammere. Med andre ord der vill alltid finnes noen bedre der ute rent kroppslig. Et gjensidig forhold er bygget på mye mer enn kropp og utseende, så sånn sett så hadde dere kanskje ikke et så veldig dypt forhold siden folelsene swappet over etter en omgang i halmen. Jeg og samboeren har hatt trekant, vi satte som et kriterium at tredjeparten skulle se meget bra ut, vi skulle jo tross alt kose oss...og da vil vi gjerne velge fra overste hylle. Men det rokket uansett ikke med folelsene oss imellom, det var vår greie hvor tredjeparten var krydderet. Så mitt råd er at om du ikke er sikker på forholdet, så er ikke trekant graia for dere.

Anonymkode: 0f386...d22

Skrevet

Kan jeg spørre hvor gamle dere er og hvor lenge dere har vært sammen? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 26 og hun er 25. Ja det var en utrolig dårlig ide og vi angret begge to tror jeg. Dama mi er utrolig fin og er den jeg vil dele livet mitt med men hun andre trengte seg inn i tankene mine og vil ikke bli borte. Jeg må sikkert ta en prat med dama men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Hun er mye kaldere enn hun bruker å være så jeg tror hun skjønner at det er noe. Eller så angret hun kanskje bare selv også. Dere reagerer på at jeg sa at hun var mer stram naken men det var bare noe som tenningen mon reagerte på der og da. Det er jo mer seksuelt attrrsktivt med nra rumper og stramme lår og sånn. Ikke meningen å disse dama mi for hun er nydelig, det var bare tenninga der og da som ble mer rettet mot det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...