AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Lite spørsmål bare; skal kjøpe min bror noen sårt trengte klær til jul, og nå ser jeg at det jeg hadde planlagt å kjøpe er på salg. Bra for en fattig student, men man får vel ikke noen byttelapp da? Er usikker på størrelsen hans. Anonymkode: 6d623...001
Yvss Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Du kan jo spørre hvilke str han bruker.Butikker har forskjellige regler på salgsvarer. noen lar deg bytte andre ikke. Kan også spørre før du handler
Tiak Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Det varierer, du må spørre i den aktuelle kjeden. Derimot er det ikke sikkert de faktisk har flere igjen etter jul når plagget er på salg nå, så det er ikke sikkert han får byttet sstørrelse selv med byttelapp. Det er nok lurt å snike på de klærne han har fra før.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Du kan jo spørre hvilke str han bruker.Butikker har forskjellige regler på salgsvarer. noen lar deg bytte andre ikke. Kan også spørre før du handler Det varierer, du må spørre i den aktuelle kjeden. Derimot er det ikke sikkert de faktisk har flere igjen etter jul når plagget er på salg nå, så det er ikke sikkert han får byttet sstørrelse selv med byttelapp. Det er nok lurt å snike på de klærne han har fra før. Takk for tips, da hører jeg bare med butikken:) Men har de ikke hans størrelse igjen etterpå så får han nå bare velge seg noe annet. Bor i enn anna by så får ikke snoket i klesskapet hans heller:P Anonymkode: 6d623...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå