Gå til innhold

Hvilket norsk parti tror du Hitler ville stemt på idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere må slutte å si at Hitler var psykopat. Faktum er at han sannsynligvis har få av karaktertrekkene. Narsissistisk og muligens en personlighetsforstyrrelse kan ligge til grunn, men ikke psykopati (et sett med karaktertrekk). Tenk heller på amerikanske presidenter som blir tatt med buksa nede (C), jernkvinner og norske politikere som sjeldent ser ned mot høyre og feller en tåre på "feil sted" under en tale.

Anonymkode: 26b60...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke det at jeg forsvarer han.. 

Anonymkode: 26b60...ad6

Skrevet

Jeg vil anta at i 2015 ville Hitler ønsket å kvitte seg med muslimene i Norge, ikke jødene. Dermed FrP evnt Sp. Nå har ikke Sp noe særlig innvandringsfiendtling i programmet sitt, men de har mye brunt grums i grasrota.

Anonymkode: b4ff5...772

Skrevet (endret)

Jeg vil anta at i 2015 ville Hitler ønsket å kvitte seg med muslimene i Norge, ikke jødene. Dermed FrP evnt Sp. Nå har ikke Sp noe særlig innvandringsfiendtling i programmet sitt, men de har mye brunt grums i grasrota.

Anonymkode: b4ff5...772

Men nazister i dagens europa mener at det er jøder som er skyld i at det flommer over med muslimer. Ja jeg har faktisk lest et hav av artikler fra nazistiske nettsider. Og det er alltid jøder som blir utpekt som de ansvarlige for dagens problemer i Europa og usa.

De hevder at jøder høyt på strå i skyggeregjeringer som bilderberger/illuminati er de som presser gjennom multikulturalisme i europiske land for å ødelegge nasjonene våre slik at jødene kan erobre oss når våre samfunn har blitt så splittet, degenerert og urolige at vi vil takke og bukke så fort de rykker inn å gjennoppretter ro og orden.. 

Dagens nazister har ikke muslimer som sin fiende. De har fremdeles jøder som sin fiende som de mener står bak dagens innvandringspolitikk. De fleste nazister ser også på islamister som sine allierte, akkurat det samme gjorde Hitler. 

Med dette tatt i betraktning, hvilket parti er det som hater jøder mest? Frp eller SV? 

Nazister hater som kjent jøder overalt på jorden så det svaret du faller på her sier nok litt om hvilket valg også Hitler hadde gått for.

Endret av WubWub

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...