Gå til innhold

Forslag til dåpsgave???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Kan noen snille jenter hjelpe meg med tips til dåpsgave til mitt nydelige fadderbarn? Har lyst til å gi noe "annet", ikke sølv eller noe slikt. Tenker litt på eventyrbøker, musikk, teppe med monogram. Har prøvd å søke litt på nettet men finner ingen gode sider. Kan jo nevne at det er ei jente som skal døpes.

Tusen takk for hjelpen! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eventyrbøker tror jeg de fleste setter pris på, og bøker blir alltid tatt vare på. Selv hadde jeg stor glede av bøker i "Den Store..."-serien som barn (Den Store Eventyrboka, Den Store Godnattsangboka osv.) Boksamlinger av f.eks. Torbjørn Egner, Astrid Lindgren eller Roald Dahl (min favorittforfatter som barn!) er også fine. Eller hva med en god vin e.l. som skal lagres og som hun kan nyte som voksen? Et medlemsskap i f.eks. OBOS eller lignende boligbyggelag, det vil hun i hvertfall dra nytte av når hun skal ut på boligmarkedet som voksen. Et pent, klassisk, smykke som hun kan bruke hele livet er også en fin mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sånn eventyr og sangbok i serie? (husker ikke hva de heter - er hvite og jeg tror de heter noe som den store sangboken eller noe sånt. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Frukt eller annet tre!

vet mange som har et tre de fikk til dåpen som da er løike gammel som dem!

Dette var en god ide! Forutsatt at de har hage, har de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er mange flotte albumer på markedet no.Selv fikk jeg tidlig en av tante og onkel.De hadde limt inn seg selv (faddere) osv,og nok plass til og la meg fullføre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...