AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1 Del Skrevet 2. november 2015 Min venninne er spiseforstyrret. Hun holder på å få hjelp. Men hun klarer ikke å kontrollere sin spf. Det hender at hun fyrer løs på andres mat, la vær å spise el spise heftig (alt hun kommer over i ekstase desperat situasjon) Ene jobben hennes fikk nyss om at hun tok til seg mat og hun fikk sparken.. Hallo, kjenner en mann som svindla til seg rubb og stubb og beholdt jobben! Jenta sliter og hun gjør det ikke pga hun er så slem. Hun har null kontroll og det har sklidd over og hun får behandling! Om hun og jeg jobbet sammen hadde jeg tatt henne inn i varmen og ikke kjeftet og utførte FBI for den ene knekkisen som ble borte el yoghurten! Når noen oppfører seg slikt vil jo de syke personene bli enda reddere og trekke seg unna med sin sjukdom! Anonymkode: 1dbe2...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #2 Del Skrevet 3. november 2015 Det er ikke lov til å stjele, selv ikke når man er syk. Nå tviler jeg på at hun har fått fyken pga ett knekkebrød og en yoghurt, problemet for arbeidsplassen har nok vært mye større enn som så. Jenta trenger selvsagt hjelp, men i mellomtiden er hun faktisk nødt til å forholde seg til konsekvensene av å bryte loven. Anonymkode: 6e43e...c1d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 3. november 2015 #3 Del Skrevet 3. november 2015 Min venninne er spiseforstyrret. Hun holder på å få hjelp. Men hun klarer ikke å kontrollere sin spf. Det hender at hun fyrer løs på andres mat, la vær å spise el spise heftig (alt hun kommer over i ekstase desperat situasjon) Ene jobben hennes fikk nyss om at hun tok til seg mat og hun fikk sparken.. Hallo, kjenner en mann som svindla til seg rubb og stubb og beholdt jobben! Jenta sliter og hun gjør det ikke pga hun er så slem. Hun har null kontroll og det har sklidd over og hun får behandling! Om hun og jeg jobbet sammen hadde jeg tatt henne inn i varmen og ikke kjeftet og utførte FBI for den ene knekkisen som ble borte el yoghurten! Når noen oppfører seg slikt vil jo de syke personene bli enda reddere og trekke seg unna med sin sjukdom!Anonymkode: 1dbe2...a4bDette var en ny vinkel må jeg si,for har aldri tenkt på det der.Men du må også skjønne arbeidsgiver,for de vet jo ikke!Kanskje de kunne kommet til en løsning.Tror neppe det bare var en yoghurt eller et knekkebrød bare,med det er ikke hele poenget.En må kommunisere.Høres forsten utrutrolig stressende å ha det som venninnen din,aldri hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 4. november 2015 #4 Del Skrevet 4. november 2015 Kan det være venninnen din ikke har fortalt deg den egentlige oppsigelsesgrunnen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. november 2015 #5 Del Skrevet 4. november 2015 Kan det være venninnen din ikke har fortalt deg den egentlige oppsigelsesgrunnen?Det var min første tanke også, her ligger det nok mer bak enn bare et knekkebrød... Dessuten lurer jeg på om venninnen din har vært åpen med jobben om disse problemene? Jeg har ofte inntrykk av at enkelte forventer at alle skal ta hensyn til deres spesielle situasjon, uten at de er villig til å si så mye om denne situasjonen. Folk kan ikke ha forståelse for noe de ikke vet om.Å jobbe med mat er kanskje heller ikke det lureste når man sliter med den type spiseforstyrrelser? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå