Ayesh Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Hei Det er sikkert ikke noe spesielt for dere. Men jeg fikk positiv eggløsningstest i dag. Noe jeg ikke har hatt før.Jeg pleier å gå til frøyaklinikken siden juli. Og har tatt naturmedisin hver måned. På syklus dag 10, 11 og12.Idag er jeg på dag 20 og positiv test. Er så glad. Kan noen fortelle meg om det er i dag jeg har eggløsning? Eller er det i morgen? Siden mannen min er på jobb og kommer ikke hjem før imorgen
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Så vidt jeg har forstått så har egget sluppet når testen blir negativ igjen. Så om du får negativ test i morgen, så har egget sluppet en gang mellom den positive og negative testen. Egget lever vel i12 (?) timer. Så JA, om mannen din kommer hjem i morgen så har dere sjangs Jeg hadde ikke hatt eggløsning på 5 måneder da jeg ble gravid på første eggløsning på laaaang tid. Anonymkode: 759d0...de7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Egget slippes 12-48 timer etter lh-toppen, og lh-toppen skjer en eller annen gang i løpet av tiden du har positiv el-test.Noen har positiv el-test i noen timer, mens andre har positiv test i flere dager. Med andre ord gjelder det å ha regelmessig sex til og med dagen etter el-testene blir negative igjen. Anonymkode: 8bee3...a7a
Ayesh Skrevet 4. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2015 Har fortsatt positiv test. Normalt?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Har fortsatt positiv test. Normalt?Helt normalt. Den er nok antageligvis negativ igjen i morgen. Anonymkode: 8bee3...a7a
Ayesh Skrevet 4. november 2015 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2015 Helt normalt. Den er nok antageligvis negativ igjen i morgen.Anonymkode: 8bee3...a7ajeg søkte litt på google. Noen mener man får eggløsning etter 12-36 timer etter at man fikk positiv test og noen mener at man får eggløsning 12-48 timer. Vet ikke hva som er rett. nå har det gått 58 timer siden jg fikk positiv eggløsningstest.er ikk det litt lenge?
N85 Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 Mange og meg inkludert pleier å ha el dagen etter første positive test. Men det varierer jo litt. Testene mine pleier å være positiv/nesten-positiv i to dager. Har du fremdeles positive tester?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 Jeg har normalt positiv test i ca 58 timer (2,5 døgn). Jeg har eggløsning ca 12 timer etter positiv test. Andre ganger har jeg bare positiv test i 24 timer. Men om testen enda var positiv i dag har dere jo god sjangs foe at dere traff godt. Anonymkode: a8113...575
Ayesh Skrevet 5. november 2015 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2015 Mange og meg inkludert pleier å ha el dagen etter første positive test. Men det varierer jo litt. Testene mine pleier å være positiv/nesten-positiv i to dager. Har du fremdeles positive tester?takk for at du skrev. Ja fremdeles positiv. Skjønner ingen ting. Idag føler jeg litt rart i venstre bryst. Det er ingen smerte men på en måte litt kløe. Ellers er testen fortsatt positiv. Jeg måtte ta primolut i oktober siden jeg ikke fikk mensen. Fikk kraftig blødning i 7 dager. Fikk eggløsning første gang i livet. Men nå vil ikke testen bli negativ. Vi har hatt sex 2 ganger per dag siden jeg begynte å få positiv test. Håper vi har truffet
Ayesh Skrevet 6. november 2015 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2015 (endret) TS her. Ny oppdatering. Jeg gikk på do nettopp (kl.03:30) for å tisse og testet. Den viste negativ. Vet ikke helt når den ble negativ. Vi prøvde på torsdag klokka 6 på morgenen. Altså 22 timer siden. Og nå når jeg fikk negativ test så hadde vi sex nå også. Når testen blir negativ betyr det at løpe er kjørt eller har man fortsatt noe mulighet? Endret 6. november 2015 av Ayesh
Gjest Skrevet 6. november 2015 #11 Skrevet 6. november 2015 TS her. Ny oppdatering. Jeg gikk på do nettopp (kl.03:30) for å tisse og testet. Den viste negativ. Vet ikke helt når den ble negativ. Vi prøvde på torsdag klokka 6 på morgenen. Altså 22 timer siden. Og nå når jeg fikk negativ test så hadde vi sex nå også. Når testen blir negativ betyr det at løpe er kjørt eller har man fortsatt noe mulighet?Varierer fra person til person - jeg får positiv og så negativ test FØR EL, så for min del betyr ikke negativ test at løpet er kjørt. Ha sex ca annenhver dag (eller oftere... ) i perioden med positiv test og til og med andre dag med negativ test, så er dere på den helt sikre siden.
Ayesh Skrevet 6. november 2015 Forfatter #12 Skrevet 6. november 2015 Varierer fra person til person - jeg får positiv og så negativ test FØR EL, så for min del betyr ikke negativ test at løpet er kjørt. Ha sex ca annenhver dag (eller oftere... ) i perioden med positiv test og til og med andre dag med negativ test, så er dere på den helt sikre siden. ja vi gjør akkurat som du sier. Har du blitt gravid?
Gjest Skrevet 6. november 2015 #13 Skrevet 6. november 2015 ja vi gjør akkurat som du sier. Har du blitt gravid?Nei, men jeg hadde sjelden eggløsning, og mannen har lav sædkvalitet. Holder på med prøverør nå.
Ayesh Skrevet 6. november 2015 Forfatter #14 Skrevet 6. november 2015 Nei, men jeg hadde sjelden eggløsning, og mannen har lav sædkvalitet. Holder på med prøverør nå. masse lykke til dere. Håper dere lykkes. Hvor gammel er du? Jeg skal også ha prøverør siste uke i januar. Begynner med medisiner i des
Gjest Skrevet 6. november 2015 #15 Skrevet 6. november 2015 masse lykke til dere. Håper dere lykkes. Hvor gammel er du? Jeg skal også ha prøverør siste uke i januar. Begynner med medisiner i desTakk, lykke til dere også. jeg er 28.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå