Gå til innhold

det nye forumet til KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som har problemer etter at forumet ble oppdatert? Jeg er på telefon og siden er så treig og bruker ofte flere minutter på å laste inn et emne eller forum. Sliter også med å sitere noen. Når jeg skal skrive sitat må jeg alltid trykk 5 ganger på en bokstav før den kommer opp. Tar 10 min å skrive et sitat på 2 setninger... det er kun på KG at telefonen er så treig, ingen andre sider. Jeg har en relativt ny telefon...galaxy S5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker83924
Skrevet

Jeg sliter med det på både pcen og mobilen. Det er så klart verst på telefonen, da det laster ned så treigt at når jeg skal trykke på linkene, så går den inn på siden over eller under da den ikke er ferdig. Dødsirriterende. Men forhåpentligvis retter det seg vel opp etter hvert, selv om jeg savner det gamle forumet <3

Skrevet

Er det bare jeg som har problemer etter at forumet ble oppdatert? Jeg er på telefon og siden er så treig og bruker ofte flere minutter på å laste inn et emne eller forum. Sliter også med å sitere noen. Når jeg skal skrive sitat må jeg alltid trykk 5 ganger på en bokstav før den kommer opp. Tar 10 min å skrive et sitat på 2 setninger... det er kun på KG at telefonen er så treig, ingen andre sider. Jeg har en relativt ny telefon...galaxy S5

Finnes det ikke allerede fleire tråder om forumets nye utseende her inne ?

Anonymkode: 6ff75...62e

Skrevet

Jeg og savner det gamle forumet.. var innpå flere ganger til dagen og svarte på flere tråder...nå gidder jeg ikke lenger fordi det tar så himla lang tid.. syns det er kjempedumt :(

• Liker 1
Skrevet

Jeg og synes forumet har blitt helt ubrukelig på mobil! Tar alt for lang tid, og den må laste på nytt en ekstra gang for å få ting i riktig størrelse. Å sitere er umulig, tastaturet vil ikke virke og alt går treigt.

• Liker 2
Skrevet

Anonym ...62e: gidder ikke bruke halvtime på å sitere.

Men om det finnes andre emner om dette vet jeg ikke. Alt går som sagt så tregt at jeg ikke tok meg tiden til å søke :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...