Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 16 år og jeg har fått hudsykdommen keratosis pilaris(hvis det er sånn man skriver det!). Jeg bare lurte på om noen har hatt/har det og har noen råd til hvordan jeg kan få det bort eller lindre det så det er mindre synnlig.Jeg kan ikke gå i tshorter uten at vennene mine stirrer på meg!

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi har det, så jeg lånte henne MD Formulations hand and body creme. Hun smurte seg et par dager på rad, og det hjalp veldig.

https://www.blivakker.no/product/4029/md-formulations-hand-and-body-cream-180ml-

Den som heter pedicreme er kanskje enda bedre, for den har høyere konsentrasjon av glykolsyre. Den er beregnet på føttene, men man kan bruke den på kroppen også.

Skrevet

Jeg sleit med det da jeg var på din alder. Jeg kunne ikke gå med singlett eller T-skjorte. Ihvertfall ikke singlett! Folk spurte om jeg var solbrent, så "oii, det så jammen vondt ut!" og tok på det for å kjenne om det var varmt. Ikke spesielt kult. Søstera mi hadde også det, og hun fikk en skrubb av en hudpleier en gang, som bare gjorde alt værre. Så jeg vil ikke anbefale skrubb!

Nå er jeg 24, og har helt fine armer. Da jeg begynte å trene jevnlig så forsvant det gradvis. Vet ikke om det var tilfeldig, eller pga treningen. :)

Anonymkode: 58920...b05

Skrevet

Jeg bruker Locobase LPL, og den holder nuppene filt ned og mer "i sjakk", anbefales! Da må du smøre deg inn jevnlig.

Anonymkode: 148da...b9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...