Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har Anniversary om to uker og jeg har lyst å gi han en gave på denne dagen, men jeg aner ikke hva. Planene ellers er å dra ut på romantisk middag for så å gjøre noe koslig sammens.

Pleier dere å feire anniversary? i så fall hvordan gjør dere det, og har dere noen tips til gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

We feirer jubileum with middag med levende candles og gir each other gaver. Hva med en norsk dictionary? Det er da en great gave. 

Anonymkode: eca7a...deb

• Liker 38
Skrevet

På norsk heter det jubileum :)

Hva med et sex brettspill eller kortspill fra kondomeriet el. som dere kan spille etter dere har kommet hjem fra middag :danse:

Skrevet

We feirer jubileum with middag med levende candles og gir each other gaver. Hva med en norsk dictionary? Det er da en great gave. 

:ler:
Du sa det jeg tenkte! Kan ikke folk bruke norske ord lenger?!

Umulig å gi tips når en ikke vet hva kjæresten din liker/interesserer seg for. Hvor gammel han er osv.

Anonymkode: e36e8...4f2

• Liker 2
Skrevet

Ingen grunn til å være spydig, kom bare ikke å hva det het på norsk ;)

Skrevet

Ingen grunn til å være spydig, kom bare ikke å hva det het på norsk ;)

Da må vel en kombinert norsk-engelsk ordbok være midt i blinken til eget bruk.

• Liker 2
Skrevet

Da må vel en kombinert norsk-engelsk ordbok være midt i blinken til eget bruk.

Hva er greia med at folk skal være så jævlig frekke. Trodde voksne folk var oppegående nok til å ikke snakke nedsettende og mobbe andre. Beklager at jeg har dysleksi og ikke er verdensmester på ord. Er målet deres virkelig at jeg skal sitte her å føle meg dårlig når spørsmålet var hvordan folk feirer anniversary ?

• Liker 2
Skrevet

Vi feirer ikke anniversary. Vi feirer jubileum

Anonymkode: 78640...97f

• Liker 4
Skrevet

Hva er greia med at folk skal være så jævlig frekke. Trodde voksne folk var oppegående nok til å ikke snakke nedsettende og mobbe andre. Beklager at jeg har dysleksi og ikke er verdensmester på ord. Er målet deres virkelig at jeg skal sitte her å føle meg dårlig når spørsmålet var hvordan folk feirer anniversary ?

Velkommen til KG:blomst:
Det er bare å bli vant til det først som sist. Det er dessverre en god del frekke brukere her.

----

Vi feirer ikke spesielt mye selv. Kanskje en bedre middag - ikke noe mer enn det. Ingen av oss er spesielt flinke til å huske på slike ting heller.

• Liker 3
Skrevet

Vi feirer ikke anniversary. Vi feirer jubileum

Idiot.

Anonymkode: 38798...b69

Skrevet

Hva med et sex brettspill eller kortspill fra kondomeriet el. som dere kan spille etter dere har kommet hjem fra middag :danse:

Hva med denne? :)

Skrevet

Når vi hadde 2-årsjubileum lagde vi god middag hjemme med dessert og satte av hele kvelden til hverandre og bare koste oss skikkelig! Ellers er det jo koselig å dra ut på date eller på kino, kjøpe blomster eller overraske partner med favorittgodisen eller noe :-) 

Anonymkode: e0f37...faf

• Liker 2
Skrevet

:skratte:

• Liker 2
Skrevet

Har noen ganger det samme problemet og da er google translate god å ha :)

https://translate.google.no/#en/no/anniversary

Hva med å gi råd? Istendenfor å herpe på det hele tiden?

Faen hva med la det gå?? Etter haugvis av innlegg om dette??

Ikke ts.

Skrevet

Når vi hadde 2-årsjubileum lagde vi god middag hjemme med dessert og satte av hele kvelden til hverandre og bare koste oss skikkelig! Ellers er det jo koselig å dra ut på date eller på kino, kjøpe blomster eller overraske partner med favorittgodisen eller noe :-) 

Anonymkode: e0f37...faf

Denne :)

Skrevet

Jeg og kjæresten tok en tur med Color Magic i anledning 1 årsdagen vår.
Hadde dagen i land, deretter tre retters middag ombord og kino :yvonne:
Det var veldig hyggelig, vi begge hadde lyst på en tur, så tenkte hvorfor ikke ta det i den anledningen.

Anonymkode: 96a77...7eb

Skrevet (endret)

Hva med å gi råd? Istendenfor å herpe på det hele tiden?

Faen hva med la det gå?? Etter haugvis av innlegg om dette??

Ikke ts.

Jeg har allerede gitt råd. Var faktisk den første som gjorde det (uten frekkhet og kvalme). Nå svarte jeg direkte på en melding fra TS og ville bare gi et tips på det hun skrev. Hva med å gi råd selv istedenfor å klage på det andre skriver?

Endret av Lulilelu
  • Liker 1
Skrevet

Hva slags jubileum - hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Hvor bor dere? Avgjør litt hva slags gave som passer tenker jeg. 

Da kjæresten og jeg hadde vært sammen et par år, var vi flinke til slikt. Men er ikke det lenger nå som vi har vært sammen i 15..

Som en over her sier, hva med noe leketøy, eller gavekort på massasje (utført av deg selvfølgelig) og slike typer gaver hvor dere gjør noe sammen, deler et minne e.l? 

Anonymkode: 14abd...e8c

Skrevet

Idiot.

På seg seg seg selv ķjenner mann andre:fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...