AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 I det siste har jeg fått masse reklame på seriøse nettsteder ( f eks inne i videoer på Youtube og her på KG) om at det er detektert at driverne mine har problemer eller er utdaterte. Samtidig er maskinen treg og slår seg bare brått av til stadighet. Jeg har en fire år gammel lap top med Win7/64. Kanskje reklamen er riktig, tenker jeg.Jeg pleier alltid å sette det som kan til automatisk oppdatering, men dette med drivere har jeg aldri skjønt så mye av.Hvordan finner jeg ut om det er noe galt med driverne? Anonymkode: 9dea3...f69
WayOverrated Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Den reklamen du får opp er bare piss og ingeting å bry seg om. For all del IKKE gå inn på de å last ned masse jalla saker. 4 år gammel laptop ja, fått service/blitt formatert noen gang da? Kan være mye som forårsaker treg pc, mye støv(som blir mye varme og dårlig jobbforhold til komponenter) harddisken kan være på tur til å si natta. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Takk for svar.Nei. ingen formatering eller andre servicetiltak. Kjører Microsoft Security og Ad-Aware. Vedr varme, så er den støvsugd der jeg kommer til. Men altså - den har flere ganger varslet om dårlige drivere og reklamen forteller det samme.Så hvordan sjekker man driverne?Kan problemene løses ved å oppgradere til Windows 10? Anonymkode: 9dea3...f69
-Jiinxs- Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 (endret) Jeg hadde likt å sett den reklamen som sier at driveren dine er utdatert.Om du absolutt skal oppdatere drivere som bios, hovedkort og lignende så søk på navnet på pcen din og besøk produsenten sin side.Eneste drivere som bør være litt up2date er grafikkdrivere og lyd. Endret 6. november 2015 av -Jiinxs-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå