Gå til innhold

Flere som har kontrollbehov med mennesker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min del er det sånn:

- jeg kan aldri få meg kjæreste siden jeg kan risikere utroskap, få aids og DØ. Måtte evt innredet en kjeller med litt lenker og sånn så jeg fikk en garanti på at mannen ikke kunne stikke av og være utro.

- jeg tør ikke kjøre bil fordi jeg kan risikere å møte på en fyllekjører/bli skjelt ut av slemme menn

- jeg tør ikke leie ut leiligheten min i tilfelle leietaker ikke betaler (gjorde det en gang og tapte masse penger)

- jeg kunne aldri reist med en kjæreste på ferie fordi han kan dumpe meg der eller være utro

Jeg har opplevd noe av dette, og stoler IKKE på mennesker og spesielt ikke menn. Hvis jeg skulle hatt kjæreste nå hadde jeg bare gått og ventet på at han kom til å være utro. Mitt kontrollbehov når det gjelder mennesker er ganske ekstremt. Flere som forstår hvordan det er å ha det sånn? 

Anonymkode: 27cce...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spiderman

Slike tanker høres veldig usunne og stressene ut. Tipper de fleste har litt sånne tanker i blandt, men det her heller mer i mot at du er litt paranoid hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg ville søkt hjelp hvis jeg var deg. Du får det bedre hvis du klarer å bryte ut av det mønsteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...