Gjest Holititten Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 (endret) Hei! Jeg leter etter shapingundertøy som kan holde inn magen litt i trange kjoler. Er normalt tynn, men får litt større mage enn jeg helst skulle ha når jeg spiser og drikker mye. Så på fest liker jeg, om jeg går med trange kjoler, å gå med noe som jevner ut litt og holder meg litt inne. Har en stringtruse med hold in, men har ett problem med den. Den er så stygg! Dette er kanskje kleint for mange, men på fest er vi ofte mange jenter inne på doen samtidig, og da synes jeg det er så kleint å trekke den DEN beige, tantete holdin-trusa liksom. Derfor ønsker jeg meg et shapingskjørt eller liknende som kan trekkes opp med kjolen, eller en hold in string/tanga med blonder for eksempel. Har noen forslag? å betale mer enn 200 kr er nokså uaktuelt for en student som meg. Fant forresten denne: http://www.laredoute.no/r-essentiel/formende-underskjort/460904?N=1z141xaZ69m&Nao=0&selArt=173160men blir så forvirret av størrelsene! Hva tilsvarer en 36-38 i norske størrelser? Endret 2. november 2015 av Holititten la til info.
Gjest Holititten Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Fant forresten denne: http://www.laredoute.no/r-essentiel/formende-underskjort/460904?N=1z141xaZ69m&Nao=0&selArt=173160men blir så forvirret av størrelsene! Hva tilsvarer en 36-38 i norske størrelser?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Beklager, jeg kan ikke hjelpe, men må bare spørre: Hold-in string? Hvordan kan det fungere? Anonymkode: 2f286...61d 1
Gjest Holititten Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Beklager, jeg kan ikke hjelpe, men må bare spørre: Hold-in string? Hvordan kan det fungere? Anonymkode: 2f286...61dHolder inne magen. Skal jo ikke holde inne rumpa! Haha! Altså, det er string på den måten at den går "inn" i rumpa, men har hold-in over. Om du skjønner?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Holder inne magen. Skal jo ikke holde inne rumpa! Haha! Altså, det er string på den måten at den går "inn" i rumpa, men har hold-in over. Om du skjønner?Men hvordan er det mulig uten å skape linjer/søkk over rumpe og hofte? Anonymkode: 2f286...61d
Gjest Holititten Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Men hvordan er det mulig uten å skape linjer/søkk over rumpe og hofte? Anonymkode: 2f286...61dfungerer veldig fint for meg. Dersom man er overvektig eller har mer fett på magen kan det være det ikke funker fult like bra. Men det vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå