AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 ..og han svarer ikke! Jeg klarer ikke forstå hvorfor man ikke bare kan sende tilbake "jeg har desverre ikke slike følelser for deg" eller noe i den duren, istedenfor å bare la være å svare. Er skikkelig lei meg nå og prøver hardt å ikke sende en ny melding. Er 8 timer siden jeg sendte meldingen og han bruker aldri lang tid på å svare ellers. Hilsen fra en som trenger å lufte sin skuffelse og frustrasjon.. Anonymkode: feb44...24d 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Kanskje han er litt sjokkert eller usikker på om han føler noe tilbake eller ei? Bare en tanke Anonymkode: a907a...0fc
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 smør deg med tålmodighet. jeg ville ikke vært skuffet før om noen dager, selvom han bruker lang tid på å svare. Anonymkode: 18a92...390
Gjest supernova_87 Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Ro ned egga! Ikke ta sorgene på forskudd. Vet det er ekstra vanskelig når du nettopp har blottlagt deg selv, men kan hende han er litt overveldet, og er opptatt av å svare deg riktig. Om det er fordi han vil avvise deg så finner du tidsnok ut. #crazyinlove #doeshelovemeback #goingcrazyhehasn'trespondedin3seconds #answeryourgoddamnphone
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Ro ned egga! Ikke ta sorgene på forskudd. Vet det er ekstra vanskelig når du nettopp har blottlagt deg selv, men kan hende han er litt overveldet, og er opptatt av å svare deg riktig. Om det er fordi han vil avvise deg så finner du tidsnok ut. #crazyinlove #doeshelovemeback #goingcrazyhehasn'trespondedin3seconds #answeryourgoddamnphone Lett å si det når det gjelder andre, men det er søren meg ikke kult å åpne seg og fortelle noe sånt og bli møtt med stillhet, av en som ALLTID svarer innen kort tid. Nå har det gått såpass mange timer at jeg allerede føler jeg kan konstantere at han avviser meg med stillhet. Anonymkode: feb44...24d
Vorin Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Da jeg innrømmet mine følelser for min nåværende samboer i en alder av 18, brukte han seks timer på å svare.
Gjest supernova_87 Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Lett å si det når det gjelder andre, men det er søren meg ikke kult å åpne seg og fortelle noe sånt og bli møtt med stillhet, av en som ALLTID svarer innen kort tid. Nå har det gått såpass mange timer at jeg allerede føler jeg kan konstantere at han avviser meg med stillhet. Anonymkode: feb44...24dJa, jeg vet det er lett å si når det gjelder andre. Derfor jeg skrev at jeg vet at det er ekstra vanskelig når du nettopp har blottlagt deg. For all del, jeg skjønner hvordan du går og tripper nå og bare venterventerventer på et svar, og hver gang det lager lyd i telefonen så håper du at det er han! Jeg krysser fingrene for deg, og håper han får hodet ut av ræva og svarer deg snart! Pleier dere å tekste jevnt og trutt igjennom dagen? Ville det være merkelig hvis du sendte en liten melding på nytt nå?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #9 Skrevet 2. november 2015 Da jeg innrømmet mine følelser for min nåværende samboer i en alder av 18, brukte han seks timer på å svare. Han svarte ihvertfall.. Anonymkode: feb44...24d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #10 Skrevet 2. november 2015 Ja, jeg vet det er lett å si når det gjelder andre. Derfor jeg skrev at jeg vet at det er ekstra vanskelig når du nettopp har blottlagt deg. For all del, jeg skjønner hvordan du går og tripper nå og bare venterventerventer på et svar, og hver gang det lager lyd i telefonen så håper du at det er han! Jeg krysser fingrene for deg, og håper han får hodet ut av ræva og svarer deg snart! Pleier dere å tekste jevnt og trutt igjennom dagen? Ville det være merkelig hvis du sendte en liten melding på nytt nå?Nei, vi pleier ikke å tekste så mye. Og uansett ville jeg ikke sendt en ny mld nå, når han ikke har svart på den forrige som var en såpass "big deal" melding. Jeg tror han vet at jeg er sånn som ikke vil mase og derfor kan han bare drite i å svare så slipper han ubehageligheten med å avvise meg, selv om det er skriftlig. Anonymkode: feb44...24d
Gjest Sly Skrevet 2. november 2015 #11 Skrevet 2. november 2015 UTROLIG dumt å ta sånne ting på sms og ikke ansikt til ansikt!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #12 Skrevet 2. november 2015 UTROLIG dumt å ta sånne ting på sms og ikke ansikt til ansikt!Ja, det vet jeg jo nå. Men gjort er gjort, så hjelper ikke så mye å tenke på det nå. Anonymkode: feb44...24d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #13 Skrevet 3. november 2015 Hvilket forhold har dere hatt da? Kort, langt..passe tid sammen?Vanskelig for utenforstående å gi noen råd, når såppass mye er uklart her...Håper du hører fra han.Og hvis han ikke har de følelsene for deg, vet du det nå, og kan gå videre, enn å kaste bort mer tid på han. Anonymkode: f171e...eb9
Gjest AnonGangerTo Skrevet 3. november 2015 #14 Skrevet 3. november 2015 ..og han svarer ikke! Jeg klarer ikke forstå hvorfor man ikke bare kan sende tilbake "jeg har desverre ikke slike følelser for deg" eller noe i den duren, istedenfor å bare la være å svare. Er skikkelig lei meg nå og prøver hardt å ikke sende en ny melding. Er 8 timer siden jeg sendte meldingen og han bruker aldri lang tid på å svare ellers. Hilsen fra en som trenger å lufte sin skuffelse og frustrasjon..Anonymkode: feb44...24dJeg ville ha ringt han. Best å få et svar enn å gå timesvis og gruble. Opp til deg! Tvi tvi!
drue Skrevet 3. november 2015 #15 Skrevet 3. november 2015 Jeg ville tatt kontakt hvis du ikke hører noe fra ham. Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har holdt på, men syns han skylder deg et svar.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #16 Skrevet 3. november 2015 Har han svart? Anonymkode: 9996b...8ea
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #18 Skrevet 3. november 2015 Jeg ville tatt kontakt hvis du ikke hører noe fra ham. Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har holdt på, men syns han skylder deg et svar. Han har ikke svart enda jeg har lyst å sende en ny melding, men da vil jo skuffelsen bli enda større hvis han evnt ikke svarer på den heller... :/ vi hadde datet i 4,5 mnd. Møtt vennene hans og han mine osv. Skjønner ikke hva som skjedde.. Anonymkode: feb44...24d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #19 Skrevet 3. november 2015 Han har ikke svart enda jeg har lyst å sende en ny melding, men da vil jo skuffelsen bli enda større hvis han evnt ikke svarer på den heller... :/ vi hadde datet i 4,5 mnd. Møtt vennene hans og han mine osv. Skjønner ikke hva som skjedde..Anonymkode: feb44...24ddere har datet i 4,5 mnd og han svarer ikke på noe som er så viktig? Enten er han en stor dritt eller så er han en gullfisk! Håper for hans del at han er det siste... Ring han! Anonymkode: 6ba30...c00
drue Skrevet 3. november 2015 #20 Skrevet 3. november 2015 Han har ikke svart enda jeg har lyst å sende en ny melding, men da vil jo skuffelsen bli enda større hvis han evnt ikke svarer på den heller... :/ vi hadde datet i 4,5 mnd. Møtt vennene hans og han mine osv. Skjønner ikke hva som skjedde..Anonymkode: feb44...24dHan er en dust hvis han ikke svarer med vilje. Jeg ville tatt kontakt igjen, og svarer han ikke da, er han seriøst ikke verdt tiden din. Du fortjener bedre enn det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå