AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Datet en kar for en stund siden. Ting ble brutt mellom oss fordi han ikke ønsket å binde seg, men han understreket at han likte meg. Merker at jeg har begynt å savne denne mannen her nå, og vurderer å sende en melding bare for å ønske han en god dag eller noe. Lurte bare på om dere i et sånt tilfelle noen gang har tatt tilbake en date som har tatt kontakt i tiden ETTER at du "dumpet" personen? Setter pris på alle svar. Takk Anonymkode: 9dfef...769
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Ingen som har noen råd å komme med ? Anonymkode: 9dfef...769
Gjest Sly Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Det er vel ikke så sannsynlig at han blir interessert igjen fordi du ønsker ham en god dag.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Høres ut som en dårlig unnskyldning fra hans side. Du risikerer å kaste bort tid, så gå heller videre. Anonymkode: 981d3...344
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Det er vel ikke så sannsynlig at han blir interessert igjen fordi du ønsker ham en god dag.Det var bare et eksempel. Tenkte kanskje å bare starte "samtalen" med noe. Jeg og han hadde en god tone til siste slutt. Men igjen så er jeg usikker på om det er lurt av meg å ta kontakt eller ikke. Anonymkode: 9dfef...769
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Noen andre ? :-( Anonymkode: 9dfef...769
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Vanskelig å si...Hvordan var forholdet deres? Tror du han generelt ikke vil binde seg, eller er det kun med deg? Tenker at hvis en mann hadde sagt det til meg, hadde jeg tenkt at han ikke var nok interessert i meg, evt at han hadde noen andre i kikkerten. Godt mulig det er ingen av delene, bare du som vet hvordan han var. Virket han interessert i deg? Kom det som en bombe da han dumpet deg, eller følte du det hele tiden?Synes du skal gjøre det som føles rett for deg, men siden han dumpet, synes jeg han egentlig burde ta kontakt først. Hvis ikke , tenker han at du er der for enhver pris og at han kanskje aldri trenger å ta et valg med deg? Anonymkode: 48ce0...c4f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Om det skulle være en mikroskopisk mulighet for at det kunne bli dere, måtte det i alle fall være han som tok kontakt. Masing fra noen man har dumpet må være noe av det minst tiltrekkende for begge kjønn. Anonymkode: e6e8b...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå