Gå til innhold

Hvordan er du på visning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å gå rundt med målebånd og måle overalt og snakke høylydt om hvilke møbler som skal stå hvor? Og å sette seg i møblene til de som bor der?

det er ikke snakk om diskre opptreden men av typen Vi bor her allerede vi.

Anonymkode: 24fda...b83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gå med målbånd har jeg aldri gjort, heller ikke med fuktmåler som en annen kg bruker har laget trådmpå at han skal. Jeg behandler andres bolig og eiedeler med respekt slik jeg vil gjøre som gjest i et fremmed hjem. 

Men jeg åpner skapdører ser bak gardiner, dører og skap, under og inni dusj og alle rom. Jeg skal jo kanskje kjøpe boligen og vil dermed vite mest mulig om boligen, og ingenting om innbo og løsøre. 

Folk er forskjellige, på åpen visning kan Gud og Hvermannsen komme. Derfor har jeg flyttet ut før jeg har solgt. 

Anonymkode: 1b108...82a

Skrevet

Da jeg solgte var det et par som høylytt snakket negativt om diverse, at her trenges det å males etc, overdrev om alt de fant å plukke på, om "uff så dyrt det blir å fikse opp her" liksom. De klarte jo da å skremme vekk de andre og var da de eneste budgiverene. Enkelte mennesker er bare så frekke! 

Da jeg skulle kjøpe, jeg downsized, da var det viktig for meg å vite bredde på enkelte vegger, så jeg hadde med målebånd å målte. Men alt i det stille.

Anonymkode: 5f404...63e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...