Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2004 #1 Skrevet 28. september 2004 Har alltid hatt uregelmessig mens, men den har alltid vart i 5 dager (par unntak) men nå har jeg hatt to uker med "småblødniger" eller farget utflod, kun et par dager med vanlig mens (men veldig sparsomt) Har hatt "fri" nå i 4 dager, men ser nå at jeg har litt farga utflod (rød/rosa) Noen som vet hva det kan være?? Tenkte de første dagene at det kunne være pga cyster som sprekker el no sånnt, men i 2 uker :o Anyone?
Gjest Madden Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Legen sa til meg at det var på grunn av at jeg har PCO at jeg hadde så uregelmessige blødninger...jeg har blødd i måneder i strekk...og da kraftige blødninger også. Har hatt det som du beskriver også, og det har gitt seg..har selv tenkt at det bare er en syklus på bærtur..jeg er ikke vant til å ha lange opphold mellom hver mens..det har skjedd noen få ganger utenom graviditeter. Hvis det vedvarer kan du jo kontakte legen din for å diskutere hva som kan gjøres med det! Jeg vil tro at det er grunnsykdomen som lager trøbbel..men jeg er IKKE gynekolog..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå