AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Tips? Nettop laget cashewsmør og er storfornøyd! Anonymkode: b79c9...53f
Fredsmegleren Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Linsepostei. Har riktignok aldri prøvd det ut selv.Ellers er mandelmelk og andre nøttemelker gøy å lage!
Mis(s)Understood Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Okserull, lammerull, sylte, syltetøy, sild i ørten varianter, og du kan koke gomme.
Gjest Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Peanøttsmør, sjokoladepålegg, roastbeef, sylte, leverpostei
Gjest Gjest_frisk Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Okserull, lammerull, sylte, syltetøy, sild i ørten varianter, og du kan koke gomme.Seriøst?? :O Det må jeg prøve!! Det så jo også veldig enkelt ut på de oppskriftene jeg fant!
Mis(s)Understood Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Seriøst?? :O Det må jeg prøve!! Det så jo også veldig enkelt ut på de oppskriftene jeg fant!Ikke komplisert, krever bare tid.Typisk en lørdags-/søndagsaktivitet.Det er flere varianter å velge mellom. Hos oss pleier vi lage den som heter Namdalsgomme når du kjøper den fra Tine
Gjest Gjest_frisk Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Ikke komplisert, krever bare tid.Typisk en lørdags-/søndagsaktivitet.Det er flere varianter å velge mellom. Hos oss pleier vi lage den som heter Namdalsgomme når du kjøper den fra Tine Det skal prøves ut! Hvordan står det seg? Bor alene så usikker på hvor lurt det er å koke fem liter med gomme i slengen hvis det ikke kan fryses/oppbevares over lengre tid på noe vis.
Mis(s)Understood Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Det skal prøves ut! Hvordan står det seg? Bor alene så usikker på hvor lurt det er å koke fem liter med gomme i slengen hvis det ikke kan fryses/oppbevares over lengre tid på noe vis.Av de 5 liter melk så får du ikke 5 liter ferdig gomme Har aldri frosset gomme, så der er jeg usikker... Holdbarheten er ok god, som cottagecheese.
Orchideae Skrevet 4. november 2015 #9 Skrevet 4. november 2015 Tandoori, løkremulade, eggesalat, tunfisksalat. Alle påleggsalatene på f.eks. La baguette er hjemmelaget.
Berit Skrevet 5. november 2015 #11 Skrevet 5. november 2015 Fins veldig mye cashew oster oppskrift hvis du googler det.
Hmmmmmm Skrevet 5. november 2015 #12 Skrevet 5. november 2015 Hjemmelaga Hapå. Tagatesse og vikingmelk i microen. Enkelt og raskt. Nam
KristineS Skrevet 5. november 2015 #13 Skrevet 5. november 2015 Det skal prøves ut! Hvordan står det seg? Bor alene så usikker på hvor lurt det er å koke fem liter med gomme i slengen hvis det ikke kan fryses/oppbevares over lengre tid på noe vis.Jeg vet mamma har brukt å fryse gomme når hun har laget det selv uten at det har ødelagt den på noe vis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå