Gå til innhold

Hjemmelaget pålegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips? 

Nettop laget cashewsmør og er storfornøyd!

Anonymkode: b79c9...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linsepostei. Har riktignok aldri prøvd det ut selv.

Ellers er mandelmelk og andre nøttemelker gøy å lage! 

Skrevet

Okserull, lammerull, sylte, syltetøy, sild i ørten varianter, og du kan koke gomme.

Skrevet

Peanøttsmør, sjokoladepålegg, roastbeef, sylte, leverpostei

Gjest Gjest_frisk
Skrevet

Okserull, lammerull, sylte, syltetøy, sild i ørten varianter, og du kan koke gomme.

Seriøst?? :O Det må jeg prøve!! Det så jo også veldig enkelt ut på de oppskriftene jeg fant!

Skrevet

Seriøst?? :O Det må jeg prøve!! Det så jo også veldig enkelt ut på de oppskriftene jeg fant!

Ikke komplisert, krever bare tid.

Typisk en lørdags-/søndagsaktivitet.

Det er flere varianter å velge mellom. Hos oss pleier vi lage den som heter Namdalsgomme når du kjøper den fra Tine  :) 

Gjest Gjest_frisk
Skrevet

Ikke komplisert, krever bare tid.

Typisk en lørdags-/søndagsaktivitet.

Det er flere varianter å velge mellom. Hos oss pleier vi lage den som heter Namdalsgomme når du kjøper den fra Tine  :) 

Det skal prøves ut! Hvordan står det seg? Bor alene så usikker på hvor lurt det er å koke fem liter med gomme i slengen hvis det ikke kan fryses/oppbevares over lengre tid på noe vis.

Skrevet

Det skal prøves ut! Hvordan står det seg? Bor alene så usikker på hvor lurt det er å koke fem liter med gomme i slengen hvis det ikke kan fryses/oppbevares over lengre tid på noe vis.

Av de 5 liter melk så får du ikke 5 liter ferdig gomme ;)

Har aldri frosset gomme, så der er jeg usikker... 

Holdbarheten er ok god, som cottagecheese.

Skrevet

Tandoori, løkremulade, eggesalat, tunfisksalat. Alle påleggsalatene på f.eks. La baguette er hjemmelaget. 

Skrevet

Guacamole

Anonymkode: 07831...162

Skrevet

Fins veldig mye cashew oster oppskrift hvis du googler det.

Skrevet

Hjemmelaga Hapå. Tagatesse og vikingmelk i microen. Enkelt og raskt. Nam

Skrevet

Jeg vet mamma har brukt å fryse gomme når hun har laget det selv uten at det har ødelagt den på noe vis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...