AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Jentene på Tinder er rare. Det er ekstremt mange hestejenter der, ekstremt mange jenter med tatoveringer, og ekstremt mange jenter som sitter og klapper løver. Og så fallskjermjentene da. Hvorfor poster alle det samme? Anonymkode: ed5ff...2ca 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Jeg har hest og tattotveringer. Klappet mange tigere har jeg også. Og jeg har hoppet i fallskjerm. Men dette viser jeg ikke frem på Tinder. Anonymkode: 42fe6...ebb 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Jentene på Tinder er rare. Det er ekstremt mange hestejenter der, ekstremt mange jenter med tatoveringer, og ekstremt mange jenter som sitter og klapper løver. Og så fallskjermjentene da. Hvorfor poster alle det samme?Anonymkode: ed5ff...2caDe tror at menn bryr seg om sånt. Anonymkode: ed697...da7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Er jo samme greia med menn! Veldig mange på ski eller på fjellet, på fisketur, på byen med øl i hånda og i baroverkropp enten som selfie i speilet eller på stranda. Og et kompisbilde hvor du er i midten. Anonymkode: 01a41...405 2
Gjest BethD Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Hahah ! Jeg har tatoveringer, er vel det eneste jeg kjenner meg igjen i der.. Men det samme er det jo med menn..EKSTREMT mange menn som skal vise at de går i fjellet,elsker naturen og tar selfies i speilet....:P
Gjest BethD Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Er jo samme greia med menn! Veldig mange på ski eller på fjellet, på fisketur, på byen med øl i hånda og i baroverkropp enten som selfie i speilet eller på stranda. Og et kompisbilde hvor du er i midten. Anonymkode: 01a41...405Hahahah Sykt morsomt, skrev innlegget mitt før jeg leste ditt..:PSer ut som vi har samme oppfatning...;)
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Man legger ut glansbildeversjonen av seg selv. Disse jentene tror vel fallskjerm og løver oppfattes som kult, og hestejenter er egentlig mest opptatt av seg og sitt. Vil de ha en hestegutt så ser de vel i stallen og i hestemiljøet..? Tatoveringer har jo "alle" nå, så det i seg selv er ikke spesielt. Gutta viser bare at de er som 90% av alle andre, som trener, henger med gutta og går i fjellet. Eller de ønsker å være det. Anonymkode: 7b835...210
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Jentene på Tinder er rare. Det er ekstremt mange hestejenter der, ekstremt mange jenter med tatoveringer, og ekstremt mange jenter som sitter og klapper løver. Og så fallskjermjentene da. Hvorfor poster alle det samme?Anonymkode: ed5ff...2caJeg har et bilde av meg selv (blant de andre bildene) av meg som hopper fallskjerm. Dette fordi det er en stor del av livet mitt, akkurat som å gå tur i fjellet er en stor del av livet for andre. Om andre syns det er kult eller ikke, slutta jeg å bry meg om etter en stund i sporten Anonymkode: 52425...d52 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Er jo samme greia med menn! Veldig mange på ski eller på fjellet, på fisketur, på byen med øl i hånda og i baroverkropp enten som selfie i speilet eller på stranda. Og et kompisbilde hvor du er i midten. Anonymkode: 01a41...405Skulle akuratt til å si det. Alle mennene står jo enten på ski, står med en kaffekopp og jovialt smil i naturen/på fisketur, på sydenferie med gutta, eller lager trutmunn/puppyeyes face mens de koser en hund. Anonymkode: ab0fe...18d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Her er det ingen tatoveringer, fallskjermer, hester, fjell, løver eller andre ting, men jeg er fettestygg, så får ikke så mange matcher uansett, gitt. Anonymkode: b7b39...785
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå