Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2004 #1 Skrevet 28. september 2004 Er det nokon som veit kva denne er? Reknar med at dei fleste har hørt om den tragiske skyteepisoden på Vestlandet natt til laurdag. No er guten sikta for forsøk på forsetteleg drap og ulovleg handsaming av våpen på offentleg stad. Dette er utruleg tragisk. Kva kan vere formildande omstendighetar i slike saker? Guten hugsar ikkje noko av det som har hendt. Kva må til for å bli erklært "sinnsjuk/bevisstløs el. i gjerningsøyeblikket?
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Formildenede omstendigheter kan være hva som helst; alder, oppvekst, forhold dem imellom osv. Skal svært mye til for å bli ærklært sinnssyk i gjerningsøyeblikket, særlig hvis det er rus involvert. Strafferammen er ikke fast: http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-007.html#49 Strafferammen for forsettlig drap er 6-15 år (noen ganger 20).
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2004 #4 Skrevet 28. september 2004 Uff... Det er gjerne slik at når man leser om ting i avisen vil man ha streng straff. Får man det nærmere innpå kroppen, virker det mye verre. Ingen er dømt ennå, og det er latterlig lav strraff for drap i Norge. Og vips er man ute etter 2/3 også.
Saeria Skrevet 28. september 2004 #5 Skrevet 28. september 2004 det er latterlig lav strraff for drap i Norge. Og vips er man ute etter 2/3 også. Desverre så er det det, ja.
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2004 #6 Skrevet 29. september 2004 Desverre så er det det, ja. Det er ikkje dessverre i alle tilfelle. Her veit ein ikkje ein gong om intensjonen var å drepe. Syns synd på den vesle guten, han er jo berre eit barn! Begynte å gråte då eg fekk høyre at faren hadde vore innom han i fengselet med ein bunke Donald-blader.... :cry:
Gjest Poirot Skrevet 29. september 2004 #7 Skrevet 29. september 2004 Det er ikkje dessverre i alle tilfelle. Her veit ein ikkje ein gong om intensjonen var å drepe. Syns synd på den vesle guten, han er jo berre eit barn! Begynte å gråte då eg fekk høyre at faren hadde vore innom han i fengselet med ein bunke Donald-blader.... :cry: Veslo: tror du virkelig han er den eneste som er slik? Også gjengmedlemmer på 16 leser Donald og har kosebamse i senga si. Det finnes ufattelig mange tragiske skjebner i fengslene. Så lenge han er over 15 er han ikke å regne som barn i denne sammenhengen. Vil evt ha litt å si for straffeutmålingen. Man skal IKKE skyte på andre.
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2004 #8 Skrevet 29. september 2004 Han hugsar jo ikkje noko av det som har skjedd ein gong. Det er heilt uverkeleg. Blir heilt skjelven eg. Stakkars foreldra. Eg VEIT at dette ikkje er nokon unik situasjon, men det kjennes liksom heilt annleis når det er så nært. Forstår ikkje kva som kan ha skjedd i hovudet hans. *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå