AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Jeg har hatt ett massivt hårtap på hodet, generell uttynning. Det har pågått i cirka 9 måneder.Nå ser jeg nye hår ved hårlinjen. ER det slik at dette gjelder hele håret generelt at der er masse "usynlige" hår som er på vei til å spire? Takk til at du tar deg tid til å svare! Betyr masse! Anonymkode: 6fe10...9b7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Må no vel være noen som har noe erfaring med dette? Anonymkode: 6fe10...9b7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt. Lurer du på om håret ditt vokser ut kun ved hårfestet eller om det vokser ut nye hår på hele hodet? Umulig å svare på uten å se håret ditt, men jeg vil anta at det nok sikkert vokser ut over hele hodet, men du ser det bedre ved hårfestet. Anonymkode: bb613...59c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt. Lurer du på om håret ditt vokser ut kun ved hårfestet eller om det vokser ut nye hår på hele hodet? Umulig å svare på uten å se håret ditt, men jeg vil anta at det nok sikkert vokser ut over hele hodet, men du ser det bedre ved hårfestet. Anonymkode: bb613...59cJepp! Det var om det vokser hår andre plasser enn kun ved hårfestet, ettersom hårtapet har vært diffust over hele! Anonymkode: 6fe10...9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå