AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Jeg ser etter en ny gå-hjemme-og-dasse-i-kosebukse. Av typen god gammel joggebukse. Litt tykt og mykt stoff, ikke fleece eller plysj, men mer type collegeopplegg. Men altså, alle jeg finner er jo tettsittende i lår og rumpe?? Hva faen? Det store flertall av det jeg prøvde gikk til og med opp i rumpen. Om jeg gikk opp i størrelse var de alt for store i livet, slik at jeg måtte snurpe dem sammen med snoren, og det er jo ikke behagelig i det hele tatt.Jeg har vært på H&M, Cubus, Mx sport, og jeg husker ikke hvor andre, men ingen har hatt løse og ledige kosebukser. Noen som har sett noe slikt i det siste? Må jeg over i herreavdelingen for å finne noe som ikke er tettsittende? (og nei, jeg har ikke veldig feite lår, jeg er normalt slank og bruker størrelse S til vanlig). Anonymkode: 99665...91d
Gjest Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Herreavdelingene på H&M, KappAhl osv Jeg kjøper mine joggebukser der og de er av typen du beskriver. Slike typiske grå buksene i collegestoff.
Florence Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Har en joggebukse fra H&M. Pleier å gå opp i størrelser når jeg kjøper sånne bukser, de har knyting i livet så de holder seg oppe selvom de er for store!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Har en joggebukse fra H&M. Pleier å gå opp i størrelser når jeg kjøper sånne bukser, de har knyting i livet så de holder seg oppe selvom de er for store! Jeg prøvde fra h&m, men de var alt for store i livet. Så mye for store at jeg måtte snurpe dem sammen, så det ble bulker som klemte og var vonde. Og det er jo ikke noe man ønsker i en kosebukse :/ Anonymkode: 99665...91d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Må prøve i herreavdelingen også, da, tydeligvis. Det er så tragisk at man skal måtte kjøpe klær i herreavdelingen for å få noe som ikke er åletrangt og tettsittende. Det er da nok av damer som liker løse og ledige bukser også. Anonymkode: 99665...91d
Gjest Uhumskheter Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Kjøper joggebukse i herreavdelingen på H&M. Bryr meg ikke, hender også jeg kjøper t-skjorter der.
Florence Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Jeg prøvde fra h&m, men de var alt for store i livet. Så mye for store at jeg måtte snurpe dem sammen, så det ble bulker som klemte og var vonde. Og det er jo ikke noe man ønsker i en kosebukse :/Anonymkode: 99665...91dÅja, nei sånn skal det jo ikke være. Lykke til med letingen da! Viktig med gode kosebukser :D
Sol-2 Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Hvis du har en symaskin anbefaler jeg deg å sy buksene selv. Det kreves ikke store sykunnskaper og butikker som stoff og stil har mønster merket easy, som er veldig lette å forstå. Du kan også ta en gammel bukse, klippe den opp og tegne av den som mønster. Da er det gjerne bare 4 sømmer pluss nede på bein og oppe ved livet du trenger.
Løvefrøken Skrevet 2. november 2015 #9 Skrevet 2. november 2015 Jeg kjøper på xxl, de har så god strikk at de ikke MÅ knytes i livet for å henge greit på
Gjest Raindrops Skrevet 2. november 2015 #10 Skrevet 2. november 2015 Jeg synes butikker som selger skateklær har de beste joggebuksene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå