Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #1 Skrevet 28. september 2004 SATS kjører en kampanje nå, der man blir premiert om man trener åtte ganger eller mer på en måned. Nysgjerrig på hva denne er- noen som har fått den?
Lady Lovelylocks Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Har hatt 2 sånne kort.. Forrige gang var det en body lotion, men var kun 7 ganger så jeg fikk ikke den... Men denne gangen ser det ut til at jeg klarer det. Og premien er en dusjsåpe..
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2004 #3 Skrevet 28. september 2004 Jupp, det var en Natusan Body Lotion. Antagelig er det Natusan dusjsåpe denne mnd.
Gjest Ethereal Skrevet 29. september 2004 #4 Skrevet 29. september 2004 Jeg har i hvertfall sett at det har vært en SATS bomulls-t-skjorte av det store slaget. Ikke om jeg ville klart å huske å tatt med meg et kort for å få krysset av i det hver gang jeg trente, det er mye vanskeligere enn å gå på trening in the first place
Lady Lovelylocks Skrevet 29. september 2004 #5 Skrevet 29. september 2004 Bare et lite tips: Jeg har festet medlemskort, nøkkel til hengelås og motivasjons kortet på en sånn nøkkel"ring" til å ha rundt halsen. Da har jeg alt på samme plass og husker alle tingene bestandig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå