Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #1 Del Skrevet 28. september 2004 SATS kjører en kampanje nå, der man blir premiert om man trener åtte ganger eller mer på en måned. Nysgjerrig på hva denne er- noen som har fått den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 28. september 2004 #2 Del Skrevet 28. september 2004 Har hatt 2 sånne kort.. Forrige gang var det en body lotion, men var kun 7 ganger så jeg fikk ikke den... Men denne gangen ser det ut til at jeg klarer det. Og premien er en dusjsåpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2004 #3 Del Skrevet 28. september 2004 Jupp, det var en Natusan Body Lotion. Antagelig er det Natusan dusjsåpe denne mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. september 2004 #4 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg har i hvertfall sett at det har vært en SATS bomulls-t-skjorte av det store slaget. Ikke om jeg ville klart å huske å tatt med meg et kort for å få krysset av i det hver gang jeg trente, det er mye vanskeligere enn å gå på trening in the first place Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 29. september 2004 #5 Del Skrevet 29. september 2004 Bare et lite tips: Jeg har festet medlemskort, nøkkel til hengelås og motivasjons kortet på en sånn nøkkel"ring" til å ha rundt halsen. Da har jeg alt på samme plass og husker alle tingene bestandig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå