Gå til innhold

Hva synes dere er stor penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere er en stor penis? Lengde og omkrets i cm?

Anonymkode: ae6f9...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lengde gir jeg blanke i. Alt over 14-15 cm omkrets er stort for min del. 

Anonymkode: f62da...3d7

Skrevet

Alt over 15-16 cm bunner, så lengde er perfekt fra 10-15 cm. Tykkelse er 10-12 cm perfekt. Over dette begynner det å bli mere ubehagelig enn godt.

Anonymkode: 9de7c...d6a

Skrevet

Stor : Ihvertfall over 18 cm lang eller over 15 cm lang og 15 cm tykk.

Perfekt/stor nok for meg: 15 cm og tykk,

Anonymkode: 68873...36c

• Liker 2
Skrevet

Mannens penis er 19 cm lang og har omkrets på ca størrelse med en dorull. Synes det er mer en stort nok. Sexlivet er bra altså, men blir fort sår da. Men skal ikke klage!! :)

Anonymkode: 320d0...e5b

• Liker 2
Skrevet

Hvis et antatt snitt i lengde og omkrets er 15cm lengde og 12cm omkrets så vil vell over 18 cm lengde og 14,4 cm omkrets være stort. Dvs størrelse som avviker med mer enn 20% enten i lengde eller i omkrets. En penis med både 20% økt lengde og tykkelsevil ha et volum som er godt over 50% større en en snitt penis. Det blir som med vekt og høyde, folk flest avviker ikke stort fra gjennomsnittet. 

Anonymkode: 6caea...a6b

• Liker 2
Skrevet

Alle peniser er for store for denne dama. 

Anonymkode: 48cef...c0b

Skrevet

Nå har ikke jeg Sørlandsporten til mus og liker best de på 15-17 cm., Over det blir for stort til denne jenta :D

Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av herremann
  • Liker 1
Skrevet

Hva synes dere er en stor penis? Lengde og omkrets i cm?

Her er det en usannsynlig mengde tråder om peniser. Kan du ikke heller finne dem istedenfor å lage en ny?

Skrevet

Lurer på om folk var like nysgjerrig på penis størrelse for 1000 år siden, frykter vell egentlig det:tongue:

Skrevet

Her er det en usannsynlig mengde tråder om peniser. Kan du ikke heller finne dem istedenfor å lage en ny?

Siden du ikke er moderator bør er det kanskje ikke din sak.

• Liker 3
Skrevet

Siden du ikke er moderator bør er det kanskje ikke din sak.

Man behøver ikke være moderator for å gjøre noen oppmerksom på tilsvarende tråder.

• Liker 2
Skrevet

17? omkretsen på en ølboks er jo 16.3. vet ikke om jeg er imponert eller skremt.

Min har større omkrets enn 16,3, men den er ikke så tykk som en ølboks. Så en ølboks er nok vesentlig tykkere. Godt over tyve i hvert fall.

Anonymkode: 60c17...c38

Skrevet

25 cm lang og 15 cm tykk. Det skal rive og røske litt. 

Anonymkode: 557d9...956

Skrevet

Hvordan i alle dager skal jeg vite det i cm? Jeg har ikke med målebånd når jeg skal ha sex... 

• Liker 1
Skrevet

Min har større omkrets enn 16,3, men den er ikke så tykk som en ølboks. Så en ølboks er nok vesentlig tykkere. Godt over tyve i hvert fall.

Anonymkode: 60c17...c38

du har helt rett. jeg regna feil :(

Skrevet

sirkelkalkulatoren
http://www.kalkuler.com/kalkulatorer/matte/sirkelkalkulator.php#.VjevN7erRD8
gj.snitts omkrets for menn er 12.5cm. så en med 15cm omkrets er faktisk 43% tykkere!

basert på de flere hundre emnene om peniser her på KG så virker det som majoriteten foretrekker en størrelse på rundt 15cm omkrets.

Nå legger du arealet av tverrsnittet til grunn for å få et forholdstall på over 40%. Tror nok den vanlige definisjonen av tykkelse legger diameter til grunn. F.eks vil man typisk velge mellom 16 eller 20mm trekkerør for elektriske ledninger eller 35 og 50mm avløpsrør for vask ol. 

Med diameteren som grunnlag for tykkelse blir økningen kun knappe 20% når omkretsen økes fra 12.5 til 15 cm.

For ordens skyld gir omkrets på 12.5 og 15cm en tykkelse (diameter) på hhv nesten 4 og 4.77cm

Skrevet

Nå legger du arealet av tverrsnittet til grunn for å få et forholdstall på over 40%. Tror nok den vanlige definisjonen av tykkelse legger diameter til grunn. F.eks vil man typisk velge mellom 16 eller 20mm trekkerør for elektriske ledninger eller 35 og 50mm avløpsrør for vask ol. 

Med diameteren som grunnlag for tykkelse blir økningen kun knappe 20% når omkretsen økes fra 12.5 til 15 cm.

For ordens skyld gir omkrets på 12.5 og 15cm en tykkelse (diameter) på hhv nesten 4 og 4.77cm

Han mente at med økning i omkrets ville en penis med samme lengde være 43% større i volum.  En tilsvarende økning i lengden for å øke volumet med like mye vil gitt en penis som var 15cm en økning på 6,45cm, altså gitt en penis på 21,45cm. 15cm omkrets, eller 21,45cm lengde er jo mange som har, eller? 

Anonymkode: 6caea...a6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...