Gå til innhold

Er hun interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kontaktet av en jente på Tinder for en måneds tid siden. Synes hun virket hyggelig og søt , og vi pratet mye frem og tilbake der før jeg til slutt la henne til på Facebook. For et par uker siden møtte jeg henne på byen (hun var ute med noen venner, bursdagsfest, tror jeg), og vi sto og pratet i baren en stund før vi dro hver til vårt. Hun har vært opptatt med flytting og jeg har vært opptatt med jobb, så har ikke vært så mye tid, men vi tok et par øl sammen igjen onsdag i forrige uka, satt vel og pratet i drøye tre timer før jeg fulgte henne til bussen. Antar vel at hun må like meg på et eller annet vis, ellers hadde hun vel ikke brukt såpass mye tid på meg både på nett og de gangene vi har møttes. Spurte om hun ville møtes igjen denne uka, det ville hun gjerne, men vi har ikke avtalt et tidspunkt ennå, siden ting fortsatt er litt hektiske.

Det jeg lurer på er bare hvor interessert hun er. I løpet av den måneden vi har pratet tror jeg ikke jeg har fått et eneste kompliment, verken på utseende eller personlighet. Hun er jo vennlig glad og sånt, men kanskje litt...vennskapelig? Tror også hun er typen som har mange guttevenner mtp. utdanning og interesser. Jeg er ikke så flink til å lese hint eller kroppspråk selv, og har det dessverre med å tolke ting som avvisning som kanskje ikke er det, men jeg føler meg også veldig dum når jeg får "hæ? trodde du jeg var interessert?" tilbake om jeg prøver. Har møtt litt for mange jenter gjennom nettdating som tydeligvis bare ser etter venner. Noe forslag til hvordan jeg bør gå frem her?

Anonymkode: 6b1ca...db1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med at dere har blitt kjent gjennom tinder så må hun jo være interessert eller ihvertfall skjønne at du er interessert.
Det erikke så vanlig for jenter å gi masse komplimenter de første gangene man møtes og dere har jo ikke møttes så mang ganger. Men hvis du vil komme videre med henne må du ta steget før du havner i friendzonen, spør om hun vil bli med på kinodate eller resturant neste gang, i stedet for kaffe eller øl som er ting man assosierer med venner.
Hold dører, legg hånden din på korsryggen hennes når dere går ved siden av hverandre, og gi hun komplimenter ! Så kommer nok komplimentene tilbake til deg også :)

Anonymkode: ee843...ff2

Skrevet

Foreslo kino, og kanskje en øl etterpå. Prøvde å røre litt ved henne sist, men fikk ingen respons på det.

Skrevet

Ble ikke så mye klokere. Fikk ikke snakket så mye etterpå heller, siden hun skulle opp tidlig i dag. :\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...