Gå til innhold

Hvor mye kosing er greit? FF

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en ff og når møtes blir det veldig mye kosing og klining, sove i skje, stryke på hverandre i timesvis osv. Begynner å kjenne at det begynner å "ta på", føler det fort kan gå gale veien mtp følelser. Det blir også soving sammen og spising av frokost, noenganger middag, sammen.

Hvor mye kos har du med en FF (til dere som har)? Hvordan klarer dere å holde følelsene vekk når det blir mye sånt? 

Anonymkode: 21a6f...01a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sånn jeg har hatt det i mine FF forhold hvertfall. Og ja, det er derfor jg ikke har FFs lenger fordi det utvikler seg følelser når man deler så mye nærhet og tid sammen. Men syntes det ville føltes respektløst ut om han bare hadde kommet for å a en quicke uten å kysse eller klemme , og stikke igjen .

Anonymkode: 4c774...7fc

Skrevet

Har hatt FF, og hadde så lite kosing og slikt som mulig. Blir det mye av kosing, kyssing, kling, holding av hender, frokost og slikt, kan man like så godt kalle seg kjærester.

FF-er skal pule, ikke så mye annet.

Skrevet

Den balansegangen er vanskelig synes jeg. Derfor har jeg ikke FF lengre. Det blir vanskelig å ikke få følelser,og når det ikke er noe kosing eller noe så føles alt bare kynisk og kaldt. Men skal man være FF så er det nok veien å gå,bare sex ikke noe annet!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...