tonelise10 Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Har tenkt å rydde opp sikkelig i håndveska mi, og derfor så spør jeg hva har du i din?Kansje jeg kan komprimere det hele til et minimum :-)
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Lommebok, mobil, mobillader, nøkler til huset, nøkler til bilen, nøkler til jobb, flergangs handlepose, noen tamponger, leppepomade. Anonymkode: 10a83...35d
Gjest Tigress Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 HusnøklarReisekort/adgangskort til jobb (ligg saman i ei lita mappe)LommebokMobiltelefon Somme gonger har eg bilnøklar, papirlommetørklær og leppepomade i tillegg.
Millimani Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Litt for mye kanskje... Lommebok, mobiltelefon og evt lader, bind, pass, almanakk, nøkler, Läkerol, antibac, flaske, briller, solbriller og mp3-spiller 1
Bom Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Har alltid lommebok, nøkler, mobil, lipgloss, tyggis, og en/to tamponger.Ellers har jeg ofte masse "rot" jeg egentlig ikke trenger... som enda flere lipglosser, noen ganger sminke, kvitteringer og sånt ^-^
Gjest Rose11 Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 På en vanlig dag:Lommeboka MobilNøkler VannLeppepomade Ob (kriser kan skje når du minst venter det)Tyggis
Florence Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Lommebok, leppepomade, pudder, tampong, ørepropper til telefon, nøkler.
peppermyntete Skrevet 2. november 2015 #9 Skrevet 2. november 2015 Lommebok, mobil, leppepomade, kleenex, tamponger, truseinnlegg, hårstrikker og lusespenner, husnøkkel, briller, en god del rusk. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #10 Skrevet 2. november 2015 LommebokMobilLeppepomadePudderdåseParaplyLiten pose til å putte paraplyen i om den er våtReflekserFrisk pust pastillPenn Anonymkode: 76238...a29
Gjest Uhumskheter Skrevet 2. november 2015 #11 Skrevet 2. november 2015 Kortholder, Mobil, husnøkler, penn, bok, plastpose og pastiller.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #12 Skrevet 2. november 2015 Dette har jeg i vesken min nå: Mobil, mobillader, bil- og husnøkkel, tamponger, EPI-pen, lommebok, solbriller, Ibux, plaster, nesespray, zyrtec, liten klesbørste og en liten skoskje, pastiller, tyggis, leppepomade, maskara, concealer, antibac, snus og en refleks. Tror jeg og skal rydde litt i vesken.. Anonymkode: f1384...29c
Chizue Skrevet 2. november 2015 #13 Skrevet 2. november 2015 MobilLommebok-Med kort.Av en eller annen grunn har jeg alltid 5-6kr nederst i vesken..Selvom jeg aldri har på meg kontant... Husnøkler.Pastiller/tyggis1 flaske vann.Og det er det...Min veske er kjedelig... x)OG ja, jeg har penner også...Du vet aldri når du trenger en penn.... x)
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #14 Skrevet 2. november 2015 Mobil, lommebok og nøkler. Noen ganger har jeg også en lipsyl og solbriller. Anonymkode: 57819...34e 1
Sølvrosen Skrevet 2. november 2015 #15 Skrevet 2. november 2015 Sist jeg brukte den hadde jeg håndkrem, lipsyl, neglefil, ipod, tyggegummi, flere bæreposer, notisbok, penn, flere små blyanter, vannflaske og noe rusk. Jeg hadde jakke med store lommer, så jeg hadde mobil, lommebok, nøkler, tyggegummi, lommetørklær, lipsyl, kånddkrem og litt mer rusk i jakkelommene. Noen ganger ligger det en paraply eller et lite sitteunderlag i veska.
Million Skrevet 2. november 2015 #16 Skrevet 2. november 2015 (endret) Dette fant jeg i min veske nå:lommebok, mobiltelefon, tørkepapir (papirlommetørklær i pakke), lepomade, etui med solbriller, en halv pakke tyggis, et par Paracet, nøkler, samt et sammenbrettet handlenett i svart stuet ned i ytterlomma.Synes dette er saker som "må" være der. Kanskje ikke solbrillene nå lenger da, det er jo grått i november. Så de kan jeg ta ut, tenker jeg. Og ut fra andres innlegg her, ser jeg at jeg mangler en penn i veska. Det bør man ha, så det la jeg nedi nå ! REDIGERT; kom på at jeg har innerlomme også...! Nedi den, skjult bak en glidelås, ligger det noen truseinnlegg og et par tynne bind. Kjekt å ha med seg i tilfelle...! Endret 2. november 2015 av Million
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #17 Skrevet 2. november 2015 ingen av dere som har p piller, kondomer eller glidemiddel i veska? Anonymkode: b9b9e...428
Fredsmegleren Skrevet 2. november 2015 #18 Skrevet 2. november 2015 -mobil-nøkler-penn-tyggis-lommebok-hansker(om høst og vinter)-refleks-lepomade-antibac-tamponger-solbriller
Florence Skrevet 2. november 2015 #19 Skrevet 2. november 2015 ingen av dere som har p piller, kondomer eller glidemiddel i veska?Anonymkode: b9b9e...428P-piller ligger i toalettvesken fordi jeg tar de hver morgen, kondomer har jeg med hvis jeg tror det blir bruk for det, og en liten flaske glidemiddel var ikke så dum idé
Anglofil Skrevet 2. november 2015 #20 Skrevet 2. november 2015 LommebokMobilNøklerHøretelefonerPennKalenderbokMvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå