Gå til innhold

Ny sjekke-app: WiMeet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_wolfofme
Skrevet

nei. nordmenn er generelt for sjenerte. så de trenger den tryggheten av å kunne chatte før man treffes... 

eneste jeg kan forstå er at den kan bli populær på vors får man skal ut.. siden da er man full. men i hverdagen, vil den nok ikke nå opp. 

men markedsføres den rett i land som feks usa. som har en helt annen dating kultur. så kanskje... 

Skrevet

Vedder på at 99% og invitasjonene blir ubesvart. Litt fordi 15 minutter er grisekort tid, og litt fordi veldig, veldig mange er på Tinder, Happn og garantert WiMeet (bare jeg som får litt Nintendo-vibber?) først og fremst for å samle treff og få bekreftelse.

Skrevet

Det blir jo veldig random med hvem man møter da.. Og er det noe jeg har hatt nok av, så er det random dates :-P.

Skrevet

Kansje dette kan bli den sex-hookup appen Tinder begynte som.

Skrevet

Jeg hadde gjerne prøvd den om den hadde vært tilgjengelig her, men tviler sterkt på at den hadde hjulpet meg.

Skrevet

Måtte laste ned og prøve, fant ut at den ikke er noe for meg hvertfall. Er en litt sær person og kan ikke fordra smalltalk, så å møte personer jeg ikke vet noen ting om på forhånd er uaktuelt. Gikk ikke an å skrive noe om seg selv og de interessene man kunne velge, var rene gjetteleken å forstå hva var. Ser for meg at det kommer til å være stor overflod av menn der inne, også kommer alle mennene som ikke får noen treff, inn her for å klage på alle de kresne damene. 

Anonymkode: bce76...780

Skrevet

Det finnes jo allerede en helt prikk lik app som heter WeMeet. De har altså bare tatt å byttet bort e med i. Copycats! Å si at de har funnet på konseptet gjør at jeg IKKE ønsker å laste ned appen, og heller laster ned den orginale WeeMeet. :p

Anonymkode: 19cc4...4d4

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tro på å møte mennesker der de er. Slutt å sitt foran hver deres PC/mobil/nettbrett. Gå ut! Om det er på byen, på fjellet, i ekstremsportklubben eller på fotballøkka, single finnes overalt! Snakk med hverandre, hør med venner om de kjenner noen aktuelle kandidater, eller meld dere inn i en forening for de som har lik interesse som deg selv. Kanskje er din tilkommende en racer på sjakk, eller partisekretær for SV-ungdommen? Kanskje trener hun fast hver tirsdag i svømmehallen, -akkurat som du! 

- og mest sannsynlig er du ikke like kresen som du er når du sitter og sveiper bilder foran en skjerm, fordi på løkka/fjellet/fallskjermklubben får du blikkene, latteren, måten hun kaster håret på i tillegg. Slutt med de appene!

Anonymkode: 451b2...7e3

• Liker 2
Skrevet

Jeg har tro på å møte mennesker der de er. Slutt å sitt foran hver deres PC/mobil/nettbrett. Gå ut! Om det er på byen, på fjellet, i ekstremsportklubben eller på fotballøkka, single finnes overalt! Snakk med hverandre, hør med venner om de kjenner noen aktuelle kandidater, eller meld dere inn i en forening for de som har lik interesse som deg selv. Kanskje er din tilkommende en racer på sjakk, eller partisekretær for SV-ungdommen? Kanskje trener hun fast hver tirsdag i svømmehallen, -akkurat som du! 

- og mest sannsynlig er du ikke like kresen som du er når du sitter og sveiper bilder foran en skjerm, fordi på løkka/fjellet/fallskjermklubben får du blikkene, latteren, måten hun kaster håret på i tillegg. Slutt med de appene!

Anonymkode: 451b2...7e3

Mange kloke ord her. Samtidig har jeg funnet samtlige kjærester og flørter, og ei jeg bodde med i tre år til og med, kun via nett.

Hvor mange jeg har møtt? Nærmere 100 enn 70 ihvertfall, et par år siden jeg kom ut av tellinga... Hvor mye penger har jeg brukt? sekssifret beløp, aner ikke hvor mye. Uante mengder kaffe, te, vin, øl, mat, spahotell, kieltur, you name it.Mer enn det noen dame i Norge har brukt på dating ihvertfall, garantert. (Det er dessverre ingen likestilling på dette området, selv om mange damer går i forsvarsposisjon om temaet tas opp).

Har det vært verdt det? Definitivt! ;)

Anonymkode: 6274e...c5d

Skrevet (endret)

Måtte laste ned og prøve, fant ut at den ikke er noe for meg hvertfall. Er en litt sær person og kan ikke fordra smalltalk, så å møte personer jeg ikke vet noen ting om på forhånd er uaktuelt. Gikk ikke an å skrive noe om seg selv og de interessene man kunne velge, var rene gjetteleken å forstå hva var. Ser for meg at det kommer til å være stor overflod av menn der inne, også kommer alle mennene som ikke får noen treff, inn her for å klage på alle de kresne damene. 

Må du knytte profilen din opp mot facebook kontoen din slik som Tinder og Happn??

Takker på forhånd:-)

Endret av Prebs
Skrevet

Ja

Skrevet

Likte ikke helt konsepte med at en ikke får snakke med vedkommende først

Anonymkode: bc9ce...b06

Skrevet

Hvordan sletter en profilen fra wimeet?

Anonymkode: bc9ce...b06

Skrevet

Dette kommer til å bli en ENDA mer utseendefokusert greie enn Tinder, og det skulle man knapt tro var mulig. 

På Tinder er det vel omtrent 20 % av gutta som får noe respons, her blir det vel maks 10 %. 

Anonymkode: df701...d7b

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Dette kommer til å bli en ENDA mer utseendefokusert greie enn Tinder, og det skulle man knapt tro var mulig. 

På Tinder er det vel omtrent 20 % av gutta som får noe respons, her blir det vel maks 10 %. 

Anonymkode: df701...d7b

Vi kan glede oss til mange tråder her på KG! Færre menn deler på kvinnene på denne appen. Kvinner mister jo verdien i øynene på disse 10% heldige. Det er jo slik at når man svømmer i damer er det enklere å kaste de til side for en ny og potensielt bedre er jo like om hjørnet. Så dette blir det mange knuste kvinnehjerter av. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...