Gå til innhold

Høyde og Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Profiltekst på Tinder:

"Ser etter drømmemannen. Høyde er ikke så viktig for meg, men du bør nok være høyere enn meg (1,78) hvis du skal klare å jekke meg ned når jeg slår deg i kortspill."

Er det bare meg, eller var dette en rar tekst?

Anonymkode: 79d79...b77

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forsøk på humor, blir alltid litt rart når kvinner forsøker seg på det.

Anonymkode: fef98...09a

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes bare det var litt rart at hun sier at høyde ikke er viktig, men det ENESTE ønsket hun nevner når hun beskriver drømmemannen er at han helst skal være høyere enn 178. 

• Liker 4
Skrevet

Hvem bryr seg om teksten på ei dame? Er hun fin nok spiller det ingen rolle. Blir du satt ut av teksten, så har du et problem.

Anonymkode: 80ca4...4b8

Skrevet

Høres ut som høyde ER viktig, siden man bør være høyere enn henne. 

• Liker 1
Skrevet

Jenter bryr seg om høyde og vil IKKE ha noen som er lavere..stort sett

Anonymkode: c8d58...211

Skrevet

Hvorfor er det sosialt akseptert at kvinner nevner krav til høyde mens det ikke er sosialt akseptert at menn nevner krav til boobs-størrelse?

Skrevet

Tror kvinner og menn egentlig er like opptatte av høyde.De fleste kvinner vil ha høyere menn ja.Men også menn er opptatt av høyde - andre veien.De fleste vil ha kvinner som er lavere enn dem selv,men siden det som regel er enkelt å finne,er det ikke mange som tar det med i profilteksten.

Gjest Overrasket
Skrevet

Teksten hadde blitt 10 ganger bedre ved å fjerne "høyde er ikke så viktig for meg" og la alt annet stå. 

Skrevet

Tror kvinner og menn egentlig er like opptatte av høyde.De fleste kvinner vil ha høyere menn ja.Men også menn er opptatt av høyde - andre veien.De fleste vil ha kvinner som er lavere enn dem selv,men siden det som regel er enkelt å finne,er det ikke mange som tar det med i profilteksten.

Jeg tror aldri jeg har hørt en mann snakke om høyde. Jeg tror ikke jeg har hørt en eneste kvinne la være å snakke om høyde når hun snakker om menn og attraktivitet.

Anonymkode: 46dfa...57f

Skrevet

Jeg tror aldri jeg har hørt en mann snakke om høyde. Jeg tror ikke jeg har hørt en eneste kvinne la være å snakke om høyde når hun snakker om menn og attraktivitet.

Anonymkode: 46dfa...57f

Men når man først treffer noen og blir forelsket spørs det hvor mye høyde har å si.Blir jo mye det samme som menn og puppestørrelse.Tror ikke det finnes mange kvinner som ville dumpet en mann pga høyden dersom alt annet var perfekt.Jeg vet om flere kvinner som er gift med menn som er lavere enn dem selv.

Skrevet

Selvmotsigende tekst, ja:fnise:

Når det er sagt så tror jeg vi høye kvinner føler litt på om vi ikke bør oppgi høyde vi også, for de menn som bryr seg. Føler dette var et mislykket forsøk på å si at hun ikke brydde seg, men advare de menn som gjør det.

Ikke at jeg opplever at menn har direkte krav til høyde, men noen tar det som et spark i manndommen og blir litt usikre om de er lavere enn kvinnen. Så skriver man høyde i profilen, så får man bare de som er rundt samme høyde/høyere eller som har selvtillit nok til å ikke bry seg.

Skrevet

Jeg synes faktisk det er litt sexy, jeg. Var en gang sammen med en som var flere cm høyere, og følte meg ikke mindre mann. Men kanskje hun følte seg mindre kvinne? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...