AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Skal ha 1400 kalorier daglig. 1400 x 7 = 9800 kcal. Har iløpet av denne uken spist 8000, kan jeg da spise de resterende 1800 idag (mandag) da? I tillegg til dagens kalorier? Er vel ukestotalen som gjelder? Takk for svar Anonymkode: 0a8da...6f0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Ja.Er du helt sikker? At jeg ikke har tenkt på det før, jg spiser jo til jeg nesten sprekker for å spise mine daglige kalorier. haha Anonymkode: 9ff7b...11c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Nei det er strengt ulovlig.Kan jeg vær så snill få ett ordentlig svar? Anonymkode: 9ff7b...11c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Det er kalorier gjennom uka som "telles", ikke kalorier gjennom dagen. I gjennomsnitt ligger du jo fortsatt i underskudd. Det tar bare litt kortere tid om du velger å ikke spise de resterende kaloriene. Anonymkode: 50d7c...958
Gjest Gjest_Misbetta Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Kjære deg, hvorfor spiser du lite kalorier? Kan med erfaring si at kroppen din vil tilslutt stoppe opp og du vil ikke lengre gå ned i vekt om du spiser så lite over lengre tid. Jeg hadde 1400 kalorier til å starte med.. de første månedene gikk jeg ned ganske greit, men etter tre måneder stoppet vekta opp.. Sto stille i 2 måneder! enda jeg spiste lite like som før, og trente mer enn normalt... Men neida... Etter tips så valgte jeg å øke kaloriinntaket til 1700 hver dag - første måneden gikk jeg opp to kg, men de forsvant ganske fort igjen - samme gjorde vekta mi.. Begynte endelig å gå ned i vekt igjen... Etterhvert begynte jeg å trene styrketrening 3 ganger i uka, og kondisjon 2 ganger.. da økte jeg kaloriinntaket til 2300.... Tilslutt hadde jeg gått ned 20kg på ett år, pluss bygd muskler....Men så gikk jeg lei... Så nå trener jeg ikke, så mista muskelmassen min... og gikk ned i vekt - deretter opp igjen noen kg.Passer på hva jeg spier avogtil, men er ikke så nøye - så lenge jeg ikke går opp i vekt. Er forsatt 16kg lettere enn jeg var for to år siden :-)
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Kjære deg, hvorfor spiser du lite kalorier? Kan med erfaring si at kroppen din vil tilslutt stoppe opp og du vil ikke lengre gå ned i vekt om du spiser så lite over lengre tid. Jeg hadde 1400 kalorier til å starte med.. de første månedene gikk jeg ned ganske greit, men etter tre måneder stoppet vekta opp.. Sto stille i 2 måneder! enda jeg spiste lite like som før, og trente mer enn normalt... Men neida... Etter tips så valgte jeg å øke kaloriinntaket til 1700 hver dag - første måneden gikk jeg opp to kg, men de forsvant ganske fort igjen - samme gjorde vekta mi.. Begynte endelig å gå ned i vekt igjen... Etterhvert begynte jeg å trene styrketrening 3 ganger i uka, og kondisjon 2 ganger.. da økte jeg kaloriinntaket til 2300.... Tilslutt hadde jeg gått ned 20kg på ett år, pluss bygd muskler....Men så gikk jeg lei... Så nå trener jeg ikke, så mista muskelmassen min... og gikk ned i vekt - deretter opp igjen noen kg.Passer på hva jeg spier avogtil, men er ikke så nøye - så lenge jeg ikke går opp i vekt. Er forsatt 16kg lettere enn jeg var for to år siden :-) Er 157cm høy og 29 år, så forbrenningen er noe dårlig dessverre:( Anonymkode: 9ff7b...11c
Gjest Gjest_Misbetta Skrevet 16. november 2015 #9 Skrevet 16. november 2015 (endret) Forbrenningen min er helt elendig den også. Kan omtrent legge på meg av å se på en sjokolade.Men trener du eller lignende ved siden av? Vil ikke anbefale deg å spise under 1500 isåfall. Endret 16. november 2015 av Misbetta
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #10 Skrevet 16. november 2015 Kjære deg, hvorfor spiser du lite kalorier? Kan med erfaring si at kroppen din vil tilslutt stoppe opp og du vil ikke lengre gå ned i vekt om du spiser så lite over lengre tid. Jeg hadde 1400 kalorier til å starte med.. de første månedene gikk jeg ned ganske greit, men etter tre måneder stoppet vekta opp.. Sto stille i 2 måneder! enda jeg spiste lite like som før, og trente mer enn normalt... Men neida... Etter tips så valgte jeg å øke kaloriinntaket til 1700 hver dag - første måneden gikk jeg opp to kg, men de forsvant ganske fort igjen - samme gjorde vekta mi.. Begynte endelig å gå ned i vekt igjen... Etterhvert begynte jeg å trene styrketrening 3 ganger i uka, og kondisjon 2 ganger.. da økte jeg kaloriinntaket til 2300.... Tilslutt hadde jeg gått ned 20kg på ett år, pluss bygd muskler....Men så gikk jeg lei... Så nå trener jeg ikke, så mista muskelmassen min... og gikk ned i vekt - deretter opp igjen noen kg.Passer på hva jeg spier avogtil, men er ikke så nøye - så lenge jeg ikke går opp i vekt. Er forsatt 16kg lettere enn jeg var for to år siden :-) Gikk du ned i vekt når du spiste 2300 og trente? Eller vedlikeholdt du? Kan jeg spørre om du hadde "mye å ta av" da, eller var det bare noen kg? Trener like mye som deg, og vil gjerne gå litt ned i fettprosent, men usikker på hvor jeg skal legge meg kalorimessig Anonymkode: 4cc34...6ff
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #11 Skrevet 17. november 2015 Kjære deg, hvorfor spiser du lite kalorier? Kan med erfaring si at kroppen din vil tilslutt stoppe opp og du vil ikke lengre gå ned i vekt om du spiser så lite over lengre tid. Jeg hadde 1400 kalorier til å starte med.. de første månedene gikk jeg ned ganske greit, men etter tre måneder stoppet vekta opp.. Sto stille i 2 måneder! enda jeg spiste lite like som før, og trente mer enn normalt... Men neida... Etter tips så valgte jeg å øke kaloriinntaket til 1700 hver dag - første måneden gikk jeg opp to kg, men de forsvant ganske fort igjen - samme gjorde vekta mi.. Begynte endelig å gå ned i vekt igjen... Etterhvert begynte jeg å trene styrketrening 3 ganger i uka, og kondisjon 2 ganger.. da økte jeg kaloriinntaket til 2300.... Tilslutt hadde jeg gått ned 20kg på ett år, pluss bygd muskler....Men så gikk jeg lei... Så nå trener jeg ikke, så mista muskelmassen min... og gikk ned i vekt - deretter opp igjen noen kg.Passer på hva jeg spier avogtil, men er ikke så nøye - så lenge jeg ikke går opp i vekt. Er forsatt 16kg lettere enn jeg var for to år siden :-) Ja, og det var mange lubbne jøder som kom ut av Auswitch siden de hadde "sen forbrenning". Det har ingenting med at folk undervurderer hva de spiser og overvurderer hva de forbrenner. 1
Gjest Gjest_Misbetta Skrevet 17. november 2015 #12 Skrevet 17. november 2015 Gikk du ned i vekt når du spiste 2300 og trente? Eller vedlikeholdt du? Kan jeg spørre om du hadde "mye å ta av" da, eller var det bare noen kg? Trener like mye som deg, og vil gjerne gå litt ned i fettprosent, men usikker på hvor jeg skal legge meg kalorimessig Anonymkode: 4cc34...6ffGikk ned i vekt.. først opp grunnet muskelmasse jeg ikke hadde tidligere, deretter ned i vekt. Planen min var hele tiden å gå ned i vekt. Jeg fikk tips av personlig trener da jeg trente.Jeg veide 78kg på det meste da jeg fant ut at jeg ville ned i vekt.. Da jeg nådde målet mitt veide jeg 58kg. -17.5kg på bilde. 2
Mynona Skrevet 17. november 2015 #13 Skrevet 17. november 2015 Tråden er ryddet for brudd på retnignslinjene i tråden- Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt.Mynona, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå