totes_mc Skrevet 2. november 2015 #1 Del Skrevet 2. november 2015 Er det noen som har sett Villmark 2 og vet hva sangen i begynnelsen/slutten heter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BriKri Skrevet 5. november 2016 #2 Del Skrevet 5. november 2016 Jeg så filmen i går og vil også gjerne vite hvem artistene er og hva sangene heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 5. november 2016 #3 Del Skrevet 5. november 2016 Google Villmark 2 musikk, da får dere navn på sanger og artister brukt i filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BriKri Skrevet 7. november 2016 #4 Del Skrevet 7. november 2016 Hei. Jeg har forsøkt å Google det men får bare opp de instrumentale melodiene🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BriKri Skrevet 8. november 2016 #5 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg har funnet sangen😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totes_mc Skrevet 9. november 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 9. november 2016 Jaaaa! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå