AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Del Skrevet 1. november 2015 Har vært borti en del folk, som tilsynelatende prøver å utnytte meg, og stort sett vil være venn når det er noe å "hente". Hva er det for slags holdning? Når ting stort sett skal gå en vei, eller at det er helt åpenbart det bare er ett formål? Anonymkode: 2693f...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #2 Del Skrevet 2. november 2015 Aldri forstått de som utnytter eller de som lar seg utnytte. Har en "kompis" som prøver å snylte på alle han kjenner og har jo endt med at han ikke har noen ordentlige venner, han føler seg sikkert lur, men hvor lurt er det å bytte vennskap mot noen tusenlapper(lånt fra flere mennesker over lengre tid). Går andre veien også han har dame, og jeg forstår ikke at hun lar seg utnytte. Alle har jo sett gjennom han for lengst. Nesten første dagen jeg møtte han ble jeg advart mot å låne han penger. Anonymkode: b90a1...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #3 Del Skrevet 2. november 2015 Sweet dreams are made of thisWho am I to disagree?I travel the worldAnd the seven seas,Everybody's looking for something.Some of them want to use youSome of them want to get used by you Anonymkode: 3350a...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå