Gå til innhold

pålegg til polarbrød?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tips? :)

og smaker polarbrød extreme fullkorn like godt som den vanlige med fullkorn?? :)

Anonymkode: 1ee3b...f01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker vanlig fullkorn bedre enn extrem. 
Av pålegg som passer på polarbrød liker jeg hardkokt egg, tynn skinke, kylling, ruccola, kremost, agurk, paprika og hvitost, hver for seg eller i ulike kombinasjoner. 

Skrevet (endret)

Jeg har ikke smakt extreme, men liker fullkorn. Og havre!

Har helst på brunost, hvitost eller salami. Det er veldig godt å riste de i brødristeren, og så ha på smør og brunost. :nigo:

Endret av loffen
la til det med havren ;)
Gjest Gjest_frisk
Skrevet

På polarbrød måå jeg ha smør og salami. Mmmm. 

Skrevet

Ost, salami og salat. 

Anonymkode: 17a54...db3

Skrevet

nøkkelost

Anonymkode: ce4d8...bd7

Skrevet

sjokkispålegg og sylteagurk og et par løkringer

Anonymkode: 6992c...b36

Skrevet

Jeg syns polarbrød er godt med smør og brunost.

Skrevet

Og polarbrødet må selvsagt ristes. 

Anonymkode: eae83...fe7

Skrevet

Jeg synes Polar extreme fullkorn er veldig godt, liker det best med brunost, eller fløtemysost som jeg oftes har :)

Gjest FruPotter
Skrevet

Synes de smaker veldig likt, men liker den groveste mest. Jeg bruker å ha litt av hvert på det. Hvitost, skinke+hvitost, nutella+bananskiver, jordbærsyltetøy... Ja, det liker jeg på polarbrød!

Skrevet

Jeg synes det meste er godt på polarbrød, jeg da. Alt som kan på skiva, kan på polarbrødet. Tror jeg. 

Jeg liker vanlig fullkorn (eller havre) best. 

Anonymkode: 17931...4ff

• Liker 1
Skrevet

Dette er turmat for meg. En pakke polarbrød og en tube skvissyltetøy i sekken -> glade barn og voksne :)

Skrevet

Jeg synes at hvitost er digg på polarbrød :)

Skrevet

Snøfrisk + polarbrød er alltid deilig på festival i hvert fall :-) Personlig liker jeg best å ikke ha så søte pålegg på polarbrødet, som f.eks syltetøy.. Synes polarbrødet er ganske søtt allerede. 

Skrevet

Er det bare jeg som ikke liker polarbrød? Jeg synes det er for søtt, for mykt, og ellers ikke smaker så mye. Jeg kjøper det aldri selv, men hvis jeg blir tilbudt det hos andre foretrekker jeg å riste det hvis sjansen byr seg.

Skrevet

Jeg synes polarbrød med nutella og hvitost (eventuelt med agurk), eller med speilegg eller brunost i mikroovnen er veldig godt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...