Gå til innhold

Hverdagsskjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å gå litt mer med skjørt, men er litt usikker på hva jeg kan bruke til?
Er det noen som har tips til skjørt til meg? Hva bruker dere til skjørt?

Jeg har ankelstøvletter i brunt med kilehæl, sorte Doc Martens, sorte Acne pistols, brune snørestøvletter å velge mellom. Bruker dere tykk strømpebukse? I farger eller alltid sort?

Takk for all hjelp <3

Anonymkode: 804a6...dec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å bruke skjørt, en fin genser/topp (og også mer avslappede sweatshirts), ALLTID sorte, matte strømpebukser (tykke strømpebukser om vinteren, gjerne 100 den og oppover, av og til ull - cubus har noen med fleece inni som jeg skal prøve!) og doc martens. Er veldig glad i doc martens. Ellers er boots den typen sko jeg liker best når jeg bruker skjørt og kjoler. Acne pistols vil nok se veldig bra ut! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker overdeler som passer til skjørtet, ofte en bluse eller en fin genser. Har sort eller grå strømpebukse til, ull på vinteren. Går med alt fra converse til skoletter til støvler til, det kommer ann på været og hva som passer til. Må jeg ha støvler eller tykke vintersko bytter jeg til Toms på jobben. 

Skrevet

Det er jo mange muligheter her. Alt fra et klassisk blyantskjørt til skjørt med mer utsving på, pleated (foldet) eller helt rett. Bomull, dongeri, kunststoff, skinn.

Skrevet

Min nyeste favoritt er hjemmestrikket pencil-skjørt (pickles). Veldig høstlig :)

Anonymkode: a30b8...1b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...