AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Når kan man si at man "holder på med noen"? Hvor mange ganger må man han møttest eller hatt sex?Når er det ikke lenger greit å treffe andre? Anonymkode: 55b36...816
Cashbah Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Når kan man si at man "holder på med noen"? Hvor mange ganger må man han møttest eller hatt sex?Når er det ikke lenger greit å treffe andre?Anonymkode: 55b36...816Jeg har selv avtalt med personene om at vi ikke skal treffe andre. Men jeg var fortsatt sammen med den ene eksen min selv om jeg gjorde det klart at jeg ville ha alle muligheter åpne i noen mnd, noe han gikk med på.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Jeg kaller "holde på" når vi har møttes en 3-5 ganger og ikke har planer om å slutte med det.Grensen for å treffe andre varierer fra person til person, personlig treffer jegikke andre når jeg er interessert eller nysgjerrig på en, men menn jegh ar vært med har vi tatt opp det å være eksklusive etter ca 7-8 ganger sex, mens andre menn aldri vil bli ekslusive (sier "snart" men skjer aldri) Anonymkode: 97e59...ad5
Gjest Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Når kan man si at man "holder på med noen"? Hvor mange ganger må man han møttest eller hatt sex?Når er det ikke lenger greit å treffe andre?Anonymkode: 55b36...816Har man en greie på gang, så ser jeg på det som normal respekt ovenfor andre å ikke holde på med flere.Hvis det var meg og hun holdt på med andre samtidig med meg, så ville det ha vært en stor drawback for meg i forhold til å fortsette med henne.Jeg setter vel grensen ved eksklusivitet til etter man har hatt sex. Roter hun med andre da, så er det over og ut. 1
Okapi Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Har man en greie på gang, så ser jeg på det som normal respekt ovenfor andre å ikke holde på med flere.Hvis det var meg og hun holdt på med andre samtidig med meg, så ville det ha vært en stor drawback for meg i forhold til å fortsette med henne.Jeg setter vel grensen ved eksklusivitet til etter man har hatt sex. Roter hun med andre da, så er det over og ut.Enig der. Har hørt jenter komme med "men det står ikke i Norges Lover at jeg ikke kan holde med flere på én gang!" Nei, selvsagt gjør det ikke det, men det betyr jo ikke at den typen oppførsel er fritatt for sosiale konsekvenser. Hadde jeg opplevd noe sånt hadde hun vært mer eller mindre utelukket som kjæreste (men potensielt brukbar som pulevenn).
Gjest Raindrops Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Alle har ulike grenser og regler på dette, så jeg tror det viktigste er å være ærlig med de intensjonene og forventningene man har, så slipper man unødvendig drama og såre følelser.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Alle har ulike grenser og regler på dette, så jeg tror det viktigste er å være ærlig med de intensjonene og forventningene man har, så slipper man unødvendig drama og såre følelser.Ja, skjønner at det kan variere, og at man må snakke om det osv.. men ikke helt slike svar jeg er ute etter.Jeg vil bare høre hva folk flest mener.. sånn.. hvor mange ganger må man ha truffet hverandre og hatt sex, før man kan si at man holder på. Anonymkode: 55b36...816
Gjest Raindrops Skrevet 2. november 2015 #9 Skrevet 2. november 2015 Ja, skjønner at det kan variere, og at man må snakke om det osv.. men ikke helt slike svar jeg er ute etter.Jeg vil bare høre hva folk flest mener.. sånn.. hvor mange ganger må man ha truffet hverandre og hatt sex, før man kan si at man holder på.Anonymkode: 55b36...816Joda, jeg skjønner det. Jeg skjønner bare ikke at folk har så mange meninger om det før de står der med et bestemt individ, følelser er følelser og de kommer når de kommer.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #12 Skrevet 3. november 2015 Når kan man si at man "holder på med noen"? Hvor mange ganger må man han møttest eller hatt sex?Når er det ikke lenger greit å treffe andre?Anonymkode: 55b36...816Dette er veldig individuelt. Vi ble enige om å være eksklusive fra første date av. Vi kjente hverandre riktignok litt fra før, og oppdaget fort at vi har en veldig god kjemi. Vi er nå fremdeles kjærester.. Jeg synes det er merkelig å innlede et romantisk forhold med flere av gangen, og er veldig glad for at vi valgte å være eksklusive fra starten av. Men igjen, dette er individuelt, noen synes helt sikkert det er rart å være eksklusiv fra første date. Anonymkode: e6b1e...296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå