AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Sønnen vår har blitt så stor at han skal få sin første telefon. Det er jo mange typer abonnementer ute på markedet. Og noen tilbyr familierabatter osv. Men hvem er best? Hva har dere? Anonymkode: 2e2be...13b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Kontantkort er det enest jeg ville funnet på. Å gi ham et abonnement som han ikke selv må betale, gjør bare at han ikke tar ansvar og surfer mye på nett og ringer unødvendig osv. Anonymkode: 0170a...06b
Britt Banditt Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Ville ikke valgt kontantkort, men heller et vanlig abonnement som er forhåndsbetalt, a'la dette: https://www.chess.no/blogg/nyheter/2014/nyhet-chess-control#.VjdQ4PkveUk
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Nå har vi den forhåndsbetalingen. Og det er dumt fordi jeg betaler inn 99 kr som ikke blir brukt. Etter 31 dager forsvinner de pengene. Han har ikke sjangs til å bruke telefonene for så mye som 99 kr pr mnd. Har vurdert kontantkort, men den funksjonene har de ikke på chess etter hva jeg kan se. Kun den som de tar tilbake pengene etter 31 dager.Noen mobilselskaper har jo fri familie ol, noen som er fornøyd med det? Og hva koster det? Anonymkode: 2e2be...13b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå