Gå til innhold

HUSHJELP

sommerfuglene

Har dere vaskehjelp?  

1. 1. Har dere vaskehjelp?

• ja
      6
    • nei
      38

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*snøft*

Hvis vi noengang flytter inn i noe som er større enn det vi har nå skal jeg ha vaskehjelp om jeg så skal bruke min siste krone på det. Men nei, jeg har ikke vaskehjelp nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen hushjelp her heller.

Har vasket huset til venninna mi ett par ganger for 500 kr. Tar vel 3- 4 timer.

Vil ikke være det, men vil gjerne ha en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hushjelp, hun får 500 kroner hver fredag og etterlater huset som en nyvasket drøm. Vi rydder rotet kvelden i forveien så hun har klar bane.

Hushjelpen vår er et av de mest fantastiske menneskene jeg vet om, for hun ser hva som trengs å gjøre, og har på helt eget initiativ tatt tak i bretting av tøy samt å ta inn/ut av oppvaskmaskinen.

Dette er virkelig noe jeg vil anbefale, ern hushjelp koster ikke en formue, og stemningen i huset er betrakelig bedre etter at hun kom inn i livene våre. mange småkrangler om hvem som skal gjøre hva har blitt unngått etter hennes inntreden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har og vi betaler kr. 600,- en gang i uken for ca 4 timer. Hadde rett og slett ikke klart meg uten med bikkje og fire unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har ikke, og vil ikke ha det.

Hvis jeg likevel må rydde rotet dagen før er det ingen vits for min del. Syns ikke vasking en gang i uka er ille - det er ryddingen jeg sliter med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...