sommerfuglene Skrevet 28. september 2004 #1 Del Skrevet 28. september 2004 [/lis Har dere vaskehjelp, hvor ofte i så fall og hvor mye betaler dere for det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 29. september 2004 #2 Del Skrevet 29. september 2004 I Oslo betalte jeg 120 kr/timen. Nå som jeg bor i utlandet, bateler jeg 40 kr/timen. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #3 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg er "hushjelp". Tar 125,- timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #4 Del Skrevet 30. september 2004 yup 120 kr timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 30. september 2004 #5 Del Skrevet 30. september 2004 Ville ha før.....nå har jeg ikke lyst til at noen skal styre med "rotet" mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. september 2004 #6 Del Skrevet 30. september 2004 *snøft* Hvis vi noengang flytter inn i noe som er større enn det vi har nå skal jeg ha vaskehjelp om jeg så skal bruke min siste krone på det. Men nei, jeg har ikke vaskehjelp nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 2. oktober 2004 #7 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ingen hushjelp her heller. Har vasket huset til venninna mi ett par ganger for 500 kr. Tar vel 3- 4 timer. Vil ikke være det, men vil gjerne ha en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2004 #8 Del Skrevet 2. oktober 2004 Vi har hushjelp, hun får 500 kroner hver fredag og etterlater huset som en nyvasket drøm. Vi rydder rotet kvelden i forveien så hun har klar bane. Hushjelpen vår er et av de mest fantastiske menneskene jeg vet om, for hun ser hva som trengs å gjøre, og har på helt eget initiativ tatt tak i bretting av tøy samt å ta inn/ut av oppvaskmaskinen. Dette er virkelig noe jeg vil anbefale, ern hushjelp koster ikke en formue, og stemningen i huset er betrakelig bedre etter at hun kom inn i livene våre. mange småkrangler om hvem som skal gjøre hva har blitt unngått etter hennes inntreden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 2. oktober 2004 #9 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ja, vi har og vi betaler kr. 600,- en gang i uken for ca 4 timer. Hadde rett og slett ikke klart meg uten med bikkje og fire unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. oktober 2004 #10 Del Skrevet 2. oktober 2004 Vi har vaskehjelp ca en dag i uken og hun får litt i overkant av 100kr timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 4. oktober 2004 #11 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har ikke akkurat nå, og savner det stoooort. En vaskehjelp er ønsket :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2004 #12 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har ikke, men ønsker meg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #13 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har ikke, og vil ikke ha det. Hvis jeg likevel må rydde rotet dagen før er det ingen vits for min del. Syns ikke vasking en gang i uka er ille - det er ryddingen jeg sliter med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #14 Del Skrevet 6. oktober 2004 Vi har annenhver uke og betaler 100 kroner timen. Deilig, deilig, deilig - trenger jeg si mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. oktober 2004 #15 Del Skrevet 6. oktober 2004 Vi har ikke, men jeg drømmer om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå