Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://nanowrimo.org

Noen som er med på å skrive i år? :) Jeg er! Tenkte det kunne være fint med en tråd hvor vi kan snakke om hva vi skriver om, hvor langt vi har kommet og noen oppmuntringer på veien.

Del gjerne hva dere skriver om og hvor langt dere har kommet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter dag 1 er jeg på ca 250 ord. Har ikke utformet historien 100% enda, og kjenner at mangler mye inspirasjon. Tar foreløpig utgangspunkt i en kvinne som ble mishandlet som barn som prøver å akseptere fortiden sin når hun får vite at foreldrene hennes døde i en husbrann.

Det er flere år siden sist jeg skrev noe, så jeg merker at språket mitt er veldig rustent. Satser på at det kommer seg i løpet av kort tid!

Skrevet

Åh, dette hørte jeg om for noen år siden, men ble ikke med.  Takk for påminnelse,  jeg tror kanskje jeg kaster meg med! 😊

Skrevet

Åh, dette hørte jeg om for noen år siden, men ble ikke med.  Takk for påminnelse,  jeg tror kanskje jeg kaster meg med! 😊

Jeg kom på det sent i går kveld selv :fnise: Tidligere år har jeg ikke hatt tid til å prøve, engang, men nå tenkte jeg å gi det et forsøk! Har du en idé til handling enda? :)

Skrevet

Det går ikke veldig fort fremover her, men føler at jeg har fått en grei innledning, i hvert fall. 800 ord så langt, tenker å gi meg for kvelden når jeg når 1000 ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...