Gå til innhold

Utdrikningslag - dilemma...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva gjør man egentlig om forlover har arrangert et skikkelig heidundranes utdrikningslag og man selv kanskje blir satt til å gjøre ting en absolutt ikke liker eller absolutt ikke har lyst til? Kan man da bare gå fra alt sammen eller skal man oppføre seg høflig og gjennomføre det?

Trenger bare noen tips i tilfelle jeg skulle komme opp i slike situasjoner i mitt utdrikningslag.

Hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dersom veninnene dine kjenner deg godt trenger du vel ikke bekymre deg for dette?

Skulle de finne på å gjøre noe du ikke vil, er det jo lov å si i fra - såpass voksne må de være at de tar det til etterrettning.

Har selv vært igjennom ett superhyggelig utdrikningslag med mange fartsfylte aktiviteter. Vi koste oss alle sammen og det var litt av vitsen syntes både jeg og forlover...

Skrevet

Sier meg enig i gjest som har svar over.

Jeg ga beskjed til min forlover at det å stå å synge på kjøpesenter/torg og andre sånne ting var jeg ikke interresert i. Det er oppbrukt, dessuten ville jeg at alle skulle få ha en hyggelig dag (inkl meg).

Ble hentet nå på lørdag morgen og fikk oppfylt et ønske jeg har hatt lenge: Hoppe tandemhopp! :P Strålende fornøyd.

Etterpå var det "vannleker" som alle kunne være med på.

Hvis venninnen din kjenner deg, og du har hintet litt så blir nok du like fornøyd med dagen som jeg er. Lykke til med utdrikningslaget :P

Gjest augustbrud 2003
Skrevet

Forloveren din burde vite - men slik er ikke alltid virkeligheten. Sørg for å gjøre det tydelig på forhånd hva du IKKE gjør, så slipper du å oppleve å være 'brems' under utdrikkningslaget. Dersom det likevel skulle dukke opp noe, er det lov til å si nei, på en ok måte. Det får de takle. Og husk også: Hevnen er søt.... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...