Gå til innhold

Ikke-eksisterende romantikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei av å være singel. Får ikke følelser for andre uansett hvor mye jeg vil og prøver. Går ofte ut med kjempe hyggelige menn som til slutt ofte ender opp med å bli utrolig gode kompiser fordi jeg ikke får noen romantisk eller seksuell tilnærming. 

Har så lyst til å finne en person som jeg kan bli glad i, men får det bare ikke til. Vurderer å skaffe meg hund for å erstatte mannen jeg aldri finner :(

Anonymkode: f9ce1...84d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okay... Om du poster dette under "kjæledyr" så kan du jo hende noen kan gi noen gode råd om hvilke raser som er best egnet til å erstatte menn, og den slags :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner deg godt, TS. Det er utrolig vanskelig å finne noen man klaffer med på alle nivåer, og jeg forstår idéen om å skaffe seg hund. Men det å ha en hund og det å ha en mann to forskjellige ting selv om begge trenger stell og omsorg, tro det eller ei  :fnise: 

Skrevet

Okay... Om du poster dette under "kjæledyr" så kan du jo hende noen kan gi noen gode råd om hvilke raser som er best egnet til å erstatte menn, og den slags :)

Vil jo aller helst bli glad i en mann da :( 

Anonymkode: f9ce1...84d

Skrevet

Du forventer ikke for mye da? For mange tar det lang tid, og for noen kommer aldri den stormende forelskelsen.

Anonymkode: 18ccf...dc0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...