Gå til innhold

Hakke på raringer.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På studiet mitt så har vi en "raring". En fyr alle mener er snål, som mangler sosial intelligens.  Han sier selvsagt mye rart som ikke er så gjennomtenkt. Likevel er det flere i klassen som liker å diskutere med han kun for å sette han fast og i pinlige situasjoner(som han finner ubehagelig eller er for "dum" til å se at han blir driti ut). Samme med at det er mye baksnakking. Naturlig at det er noen som får ut litt frustrasjon, men her virker det som om de prøver å ha det morsomt på hans bekostning og å hevde seg.

Blir man aldri for voksen for sånt? Altså jeg takler ikke være for lenge med fyren eller være vennen han trenger(tror ikke han har noen). Men forstår ikke behovet for å plage en som helt tydelig sliter.  

Han er jo ikke slem, han er bare "rar" og "dum".

Anonymkode: 69bef...f52

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får skikkelig vondt av sånt. Greit nok at man skal få lov å tulle litt med hverandre, men dette går nesten over til mobbing syns jeg. Han merker nok veldig godt selv at han blir latterliggjort, og det er nok ikke noe greit for han. For alt dere vet kan det være en diagnose som gjør han rar. Syns absolutt du burde si fra at det ikke er greit neste gang. Du taper ingenting på det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt i fra, men synes ikke det burde være nødvendig til voksne mennesker. Blir jo også fort sånn at de mener de ikke hakker på han, men bare "diskuterer" eller har det litt "morro" selv om det er tydelig at det ikke er gøy for han eller ville vært gøy for noen andre om de hadde opplevd det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sagt i fra, men synes ikke det burde være nødvendig til voksne mennesker. Blir jo også fort sånn at de mener de ikke hakker på han, men bare "diskuterer" eller har det litt "morro" selv om det er tydelig at det ikke er gøy for han eller ville vært gøy for noen andre om de hadde opplevd det samme.

Mobbere har ingen alder. Utrolig mange mennesker med barn i tenåra og eldre som er ufordragelige. Veldig two-faced, og snakker stygt om alt til alle, men fremstår veldig hyggelig før du ser den andre siden. Jeg ville virkelig tatt avstand til de andre hvis de fortsatte, og kanskje beskytta han i diskusjoner. Da føler han kanskje at han ikke er alene. Ta det opp når det skjer, og ikke etter på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...