AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Julen nærmer seg og hva foreldre skal få i gave er på nytt det store spørsmålet, i år tenkte jeg at pappa og stemor skulle få en kurv med matvarer fra oss barna. Jeg lurer på om noen har tips til hva jeg kan ha oppi? Og eventuelt hvor de selger litt mer eksklusive juicer/saft, syltetøy og lignende. De er ikke glad i oster, men det meste annet kan være relevant. Har selv tenkt på syltetøy, en finere saft/juice, hjemmelaget granola, kanskje et par gode øl fra polet, noe søtt, sild og kanskje noe kjøtt - ribberull, spekeskinke og lignende, men tar gjerne imot fler tips! :) Anonymkode: ea733...ffa
Fredsmegleren Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Helsekostbutikken iLife har blant annet granola, men det finner man flere andre plasser også. Oliviers&Co har _masse_ oljer, tapenade, krydre, osv og har en nettside der du kan bestille eller se hva som kunne vært noe. Kanskje byen du bor i har et eget bærpresseri der du kan få "hjemmelaget" syltetøy og saft?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Helsekostbutikken iLife har blant annet granola, men det finner man flere andre plasser også. Oliviers&Co har _masse_ oljer, tapenade, krydre, osv og har en nettside der du kan bestille eller se hva som kunne vært noe. Kanskje byen du bor i har et eget bærpresseri der du kan få "hjemmelaget" syltetøy og saft? akkurat granola tenkte jeg å lage selv, men skal absolutt sjekke nettbutikken! Takk for tips! Tror vi har oliviers&co i byen også! Litt usikker på om det er noe bærpresseri.. Men vet at vinmonopolet her selger Ringi saft fra en gård i nærheten, så må bli den kanskje! Anonymkode: ea733...ffa
Fredsmegleren Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 akkurat granola tenkte jeg å lage selv, men skal absolutt sjekke nettbutikken! Takk for tips! Tror vi har oliviers&co i byen også! Litt usikker på om det er noe bærpresseri.. Men vet at vinmonopolet her selger Ringi saft fra en gård i nærheten, så må bli den kanskje!Anonymkode: ea733...ffaVille satset på noe lokalt når det gjelder saft og syltetøy, det gir det lille ekstra Masseprodusert saft som man får tak i i hele landet er ikke bestandig like sjarmerende.
Gjest Ennasus Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Hvis jeg skulle kjøpt inn til en matkurv til mine foreldre hadde jeg hatt med:En god vinEn flaske saft (hjemmelaget eller lokalkjøpt) og hatt i en fin flaske Hjemmelagde karameller/fudge/sukkertøyNorgesglass med tørrvarene til kjeks ol med oppskriften limt utenpå med fint papirHjemmelaget tomatsildog sikkert noe mer jeg ikke kommer på
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Hvis jeg skulle kjøpt inn til en matkurv til mine foreldre hadde jeg hatt med:En god vinEn flaske saft (hjemmelaget eller lokalkjøpt) og hatt i en fin flaske Hjemmelagde karameller/fudge/sukkertøyNorgesglass med tørrvarene til kjeks ol med oppskriften limt utenpå med fint papirHjemmelaget tomatsildog sikkert noe mer jeg ikke kommer på De er ikke særlig til vindrikkere, så derfor tenkte jeg litt god øl til papsen hvertfall. Stemor drikker ikke noe særlig ser ut som jeg får nok å gjøre frem mot jul! Får lete opp oppskrifter på litt diverse Anonymkode: ea733...ffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå