philippa starck Skrevet 28. september 2004 #1 Skrevet 28. september 2004 ...jeg har oppdaget Ebay, og tenkte jeg skulle se etter skiklær fra Peak. Men det finnes tydeligvis ikke? Jeg synes jeg har sett Peak overalt, men det er tydeligvis ikke like kjent i resten av verden??? Noen som vet?
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Heter de ikke Peak Performance clothing mon tro? Har sett dette merket i butikker i Frankrike, og regner med at det er kjent rundt i Europa iallfall.
Gjest pipsqueek Skrevet 28. september 2004 #3 Skrevet 28. september 2004 Ble nysgjerrig og sjekket websiten www.peakperformance.com Ser at det er et Europeisk merke, med mange butikker paa kontinentet og 1 i Hong Kong. Grunnen til at du ikke finner det paa ebay er vel at det ikke er kjent i statene.
Gjest Lea Skrevet 28. september 2004 #4 Skrevet 28. september 2004 Peak er vel svensk. De har nok i hovedsak sitt marked i Europa.
CecilieB Skrevet 28. september 2004 #5 Skrevet 28. september 2004 Kanskje du får napp hvis du bruker ebay.co.uk istedet for .com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå